بازیهای هفته دوازدهم لیگ برتر

بعد از وقفه ای حدود ۲۵ روزه هفته دوازدهم لیگ برتر امروز سه شنبه ۲۹ مهر آغاز و فردا چهارشنبه ۳۰ مهر به پایان میرسد . همه بازیهای هفته دوازدهم لیگ برتر را در زیر مرور می کنیم:

 

صبای قمگسترش فولاد تبریز

صبایی ها در جام حذفی به طور ناباورانه ای در همان بازی اول حذف شدند و باید با تجدید روحیه و قوا به مصاف گسترشی بروند که حالا فراز کمالوند را به عنوان سرمربی میبیند . فراز کمالوند در اولین بازی خود در جام حذفی خوب شروع کرد و به دنبال کسب نتیجه در لیگ هم هست.

 

پرسپولیس تهرانسایپای کرج

بر خلاف ادعاهای حمید درخشان این تیم در تعطیلات لیگ هم تغییر چندانی نکرده است و این را میتوان از دیدن بازی این تیم برابر کارگر بنه گز در جام حذفی فهمید ولی در مقابل یاران جلالی در بهترین وضعیت تاکتیکی و روحی بعد از ۶ تایی کردن حریف خود در جام حذفی هستند . پرسپولیسیها اگر در این بازی هم پیروز نشوند بیشتر غرق در حواشی خود ساخته خواهند شد .

 

استقلال خوزستاننفت مسجد سلیمان

دو تیم خوزستانی که هردو نیاز به ۳ امتیاز این بازی دارند . نفتی ها بعد از اولین پیروزی در لیگ برتر در هفته یازدهم در جام حذفی هم به برتری دست یافتند و برای اینکه نشان دهند میخواهند در لیگ باقی بمانند باید در این بازی به برتری برسند در سوی مقابل استقلالیهای خوزستان باید در روزی که عبدالاه ویسی را به دلیل محرومیت روی نیمکت ندارند برای فرار کامل از قعر نشین ها به پیروزی برسند .

 

پدیده مشهد –استقلال تهران

پدیده ای ها که لیگ را پرقدرت شروع کردند و سپس دچار افت شدند برای اینکه به نیمه پایین جدول منتقل نشوند باید در برابر استقلال پر مهره و قدرتمند به برتری دست یابند . استقلال هم برای این بازی کم مشکل ندارد بازیکنان ملی پوش این تیم که خسته و بی نگیزه بودند و حال باید خستگی سایر بازیکنان را به دلیل بازی ۱۲۰دقیقه ای در جام حذفی و ۳ روز قبل را همچنین مصدومیت هاشم بیگ زاده و نبودن مدافعین تخصصی را نیز اضافه کرد.

 

ملوان-نفت تهران

ملوانیها بعد از نتایج افتضاح خود در لیگ در جام حذفی هم مغلوب صنعت ساری شدند تا فعلا شوک تعویض سرمربی هم کارساز نبوده باشد . در سوی مقابل تیم یکدست و قدرتمند نفت با سرمربی گری علی منصوریان حضور دارد . روز سختی در انتظار ملوانیها خواهد بود البته اگر آب و هوا و بارشهای چند روز گذشته اجازه بازی زیبا را بدهد .

 

ذوب آهن اصفهانفولاد خوزستان

شاید بدبین ترین هوادار فولاد هم فکر اینکه این تیم در جام حذفی مغلوب پارسه شود را نمی کردند . فولادی ها با روحیه ضعیف ناشی از حذف زود هنگام در جام حذفی باید به مصاف ذوب اهن بروند که اندکی از قعر جدول فاصله گرفته و برای فرار از قعر جدول باید در این بازی به پیروزی برسد .

 

راه آهن تهران-سپاهان اصفهان

باخت سپاهان به گل گهر سیرجان عجیب ترین نتیجه جام حذفی بود و حالا سپاهان حذف شده از جام حذفی تنها رویاهای خود را در لیگ برتر جستجو می کند . سپاهان مانند شیر زخمی برابر تیم حمید استیلی قرار خواهد گرفت که تبحر ویژه ای در خارج کردن تیمها از بحران دارند و در هفته های اخیر خیلی راحت می بازند .

 

تراکتورسازی تبریزپیکان تهران

صدر نشین لیگ برتر به احتمال زیاد در صورت باخت نیز در صدر جدول باقی خواهد ماند ولی جایگاه این تیم متزلزل میشود و برای اینکه به قهرمانی نیم فصل دست یابد(عنوانی که هرگز ارزشی ندارد) باید یاران ابراهیم زاده را شکست دهند . تراکتورسازی ۴ بازی دیگر هم صبر کند به واسطه حاتم بخشی مسوولین و استفاده غیر قانونی سربازان متخلف قدرتمند تر از قبل هم خواهد شد حرف آنها پیکان هم رفته رفته شکل تیمی خود را در لیگ پیدا کرد و خود را از رده آخر جدول به رتبه ۱۰رسانده اند و برای کسب حداقل امتیاز از تبریز انگیزه لازم را دارند .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.