بازیهای هفته سوم لیگ برتر

بازیهای هفته سوم لیگ برتر  از فرداپنجشنبه  آغاز میشود و روز جمعه پایان مییابد . مهمترین دیدار این هفته تقابل تیمهای اول و دوم جدول و دو مدعی اصلی قهرمانی یعنی استقلال و سپاهان است . در زیر همه بازیهای هفته سوم را مرور میکنیم:

پدیده مشهد صبای قم

پدیده مشهد تیم تازه لیگ برتری شده در دوهفته اول بازیهای خوبی را به نمایش گذاشته .آنها با ملوان به تساوی رسیده اند و نفت مسجد سلیمان را در خانه اش در هم ریختند . صبای قم هم شروع امیدوار کننده ای داشته و مثل پدیده ۴ امتیازی است . جالبترین نکته بازی تیمهای مرفاوی و مرزبان میتواند تقابل عنایتی با تیم سابق خود باشد .

سایپاگسترش فولاد

معمولا در ادوار لیگ برتر سایپا تیمی است که زیاد تساوی میگیرد واین لیگ را هم با دو تساوی آغاز کرده است . تیم آقا معلم در بازی هفته گذشته برابر پیکان بازی خوبی را به نمایش گذاشت ولی درخشش سید مهدی رحمتی مانع پیروزی این تیم شد . در سوی مقابل تار تار با گسترشی ها فصل سختی را در انتظار دارند . آنها هم از دوبازی قبلی خود یک امتیاز گرفته اند و به امید گرفتن یک امتیاز به کرج خواهند رفت.

راه آهن- فولاد

دو تیمی که میتوان آنها را غرق شده در حاشیه نامید به مصاف هم خواهند رفت . استیلی و راه آهنی ها بر سر مالکیت راه آهن حاشیه های زیادی را تحمل میکنند و هنوز مالکیت این تیم مشخص نیست ولی آنها با همه بحرانهای بیرونی هفته گذشته نفت تهران را شکست دادند . در سوی مقابل فولاد خوزستان هم کم حاشیه نداشته آنها در نقل و انتقالات یکی از ضعیف ترین تیمها بودند و اکثر مهره های تاثیر گذار خود را از دست دادند و بعد قضیه سربازی بازیکنان این تیم پیش آمد و در نهایت بختیار رحمانی رباط صلیبی پاره کرد تا سریال مشکلات این تیم ادامه داشته باشد . فولادیها هفته گذشته با همه این مشکلات پرسپولیس را طوری زمینگیر کردند که علی دایی که هیچ وقت از حریف تعریف نمیکند مجبور به تمجید از فولادیها بکند .

پیکاننفت مسجد سلیمان

دو تیم مدعی سقوط این فصل برابر هم صف آرایی خواهند کرد . پیکان که با بازیکنان میلیاردی خود راه استیل آذین را در پیش گرفته و در دوهفته گذشته نشان داده تیم ضعیفی است و در سوی مقابل نفت مسجد سلیمان که هرگز برای بازی در لیگ برتر بسته نشده است . وقتی نفتی ها در خانه خود ۳ گل از پدیده ای ها میخورند هواداران این تیم باید منتظر بردبرابر کدام تیم باشند؟

سپاهان استقلال تهران

سوپر بازی این هفته فردا بین دو غول لیگ ایران برگزار خواهد شد . دو تیم در دو هفته اول پیروز شده اند و تنها تیمهای ۶ لمتیازی جدول هستند . بازی زیبایی میتواند باشد جایی که مهاجمین زهر دار سپاهانی در برابر تیم بدون دفاع استقلال قرار میگیرند و در سوی مقابل استقلال با کرار و آندرانیک تیموریان و امید ابراهیمی و خسرو حیدری جنگ میانه میدان را سخت واگذار خواهد کرد . برنده این بازی یک پرش سه گام به صدر خواهد داشت .

تراکتورسازیملوان

رسول خطیبی با جوانان خود نتایج بدی نگرفته و یک بر خانگی و یک تساوی خارج از خانه آنها را ۴ امتیازی کرده است . ملوان در سوی مقابل چندان خوب آغاز نکرده است . گرفتن یک امتیاز از تبریز برای ملوانیها میتواند ایده آل باشد.

پرسپولیسذوب آهن

پرسپولیسیها بعد از فولادیها یکی از ضعیف ترین تیمهای نقل و انتقالات بوده اند . آنها مهره های تاثیرگذار خود همچون خلعتبری و جلال حسینی و محسن مسلمان و پولادی و … را ازدست دادند و بازیکن چندان خوبی هم به خدمت نگرفته اند همه اینها به کنار حالا باید بازی بدون صادقیان را هم تجربه کنند . علی دایی برای قهرمانی پرسپولیس بعد از سالها کار بسیار سختی را پیش رو دارد .ذوب آهنی ها هم با تساوی هفته قبل برابر تراکتورسازی تا حدودی اعتماد به نفس گرفته اند و برای توقف پرسپولیس گام به میدان خواهند گذاشت . تقابل علی دایی و یحیی گل محمدی هم میتواند از نکات جذاب این مسابقه باشد .

استقلال خوزستاننفت تهران

خوزستانیها هفته قبل تا دقیقه ۹۰+۲ در برابر همنام تهرانی خود خوب نتیجه گرفته بودند ولی بر اثر یک غافلگیری تک امتیاز را هم از دست دادند . یاران عبدالاه ویسی برابر نفتی بازی خواهند کرد که در هفته اول برابر پرسپولیس امیدوار کننده و در هفته دوم برابر راه آهن نا امید کننده ظاهر شدند .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.