بازیهای هفته ششم لیگ برتر

لیگ-برتر

بازیهای هفته ششم لیگ برتر از امروز آغاز می شود و در سه روز برگزار خواهد شد . بازیهای هفته ششم به شرح زیر است :

استقلال خوزستانصبای قم

استقلال خوزستان با عبدالاه ویسی شروع شگفت انگیز ودور از انتظاری داشته اند . آنها باید در برابر صبای علی دایی قرار بگیرند که هنوز شکل تیمی خوبی به خود نگرفته است .

گسترش فولاد تبریزاستقلال تهران

گسترش فولاد که هرچه از لیگ گذشت تیم تر شد با بازیکنان اکثرا سالخورده و سابقا تراکتوری خود به مصاف استقلالی میرود که بعد از تعویق یک بازی در لیگ برتر با پیروزی پر گل در جام حذفی برای حریفان خط و نشان کشید .

پدیده مشهد -سیاه جامگان مشهد

دربی مشهد در شرایطی برگزار می شود که هر دو تیم مشهدی تا به اینجای لیگ نتایج خوبی نگرفته اند و نیاز به برد در دربی دارند .

سپاهان اصفهانتراکتورسازی تبریز

سپاهان صدرنشین برابر تراکتوری قرار میگیرد که علی رغم خرجهای زیاد و بازیکنان پدیده و سربازش نتوانسته خوب نتیجه بگیرد و تونی میداند با ادامه این روند برگ ریزان تبریز را نخواهد دید .

راه آهن تهران-ملوان بندرانزلی

دوتیمی که فصل آماده سازی را تا حدود زیادی از دست داده اند و دل به تعطیلات لیگ بسته بودند تا بدنسازی بهتری داشته باشند و حال باید دید در این امر چقدر موفق تر بوده اند و تا چه میزان به وحدت تاکتیکی دست یافته اند .

فولاد خوزستانذوب آهن اصفهان

فولادی که کسی انتظار نداشت تا این حد بد نتیجه بگیرد و به قعر جدول بچسبد کار سختی برابر ذوب آهن یحی گل محمدی خواهد داشت و این میتواند آخرین فرصت اسکوچیچ باشد .

پرسپولیسسایپا البرز

پرسپولیس رده چهاردهمی برای فرار از قعر جدول کار آسانی ندارد و باید در برابر سایپا با جواد نکونام و بقیه بازیکنان بزرگش به برتری دست یابد . آخرین دیدار هفته میتواند جذاب از آب در بیاید .

تلگرام استقلال

1 دیدگاه برای “بازیهای هفته ششم لیگ برتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.