بازیهای هفته ششم لیگ برتر

بازیهای هفته ششم لیگ برتر فردا جمعه هفتم شهریور ماه و شنبه هشتم شهریور ماه برگزار خواهد شد . نگاهی انداخته ایم به همه بازیهای هفته ششم:

نفت تهران پیکان

پیکان رده آخری که هفته قبل در برابر استقلال حرفی برای گفتن نداشت این هفته به مصاف نفت تهرانی می رود که تیم خوبی نشان داده است البته نفتی ها علی رغم بازی برتر در برابر سایپا هفته قبل مغلوب این تیم شدند و برای عقب نماندن از تیمهای بالانشین به شکست دادن پیکان می اندیشند . در آن سو جایگاه ابراهیم زاده بسیار متزلزل است و چند مربی بیکار چشم به جایگاه سرمربی پیکان دارند.

تراکتورسازینفت مسجد سلیمان

در نگاه اول یک بازی نابرابر بین دو تیم متفاوت که شاید همگان نتیجه این بازی را قابل پیش بینی بدانند ولی فوتبال است و هزار اتفاق . نفت مسجد سلیمانی ها که نشان داده اند کاندیدای نخست سقوط به لیگ یک هستند برابر تراکتوری به میدان خواهند رفت که ادینهو آماده را در پیشانی خط حمله خود دارد.

استقلال تهرانگسترش فولاد تبریز

استقلال این روزها هم زیبا بازی می کند و هم خوب نتیجه می گیرد . تقریبا همه بازیکنان استقلال آماده هستند و فوتبال تماشاگرپسندی به نمایش می گذارند . تنها مشکل آبی پوشان خط دفاعی این تیم بود که به نظر آخرین بازی خواهد بود که بدون مدافعان اصلی پا به میدان خواهد گذاشت . در سوی مقابل گسترش فولاد دلخوش به مهار حملات استقلالیها و استفاده از ضد حمله و خلا دفاعی استقلال است . استقلال برای حفظ صدر جدول باید پیروز این دیدار باشد .

ذوب آهن اصفهانسپاهان اصفهان

دربی اصفهان در شرایطی برگزار می شود که دو تیم شرایط کاملا متفاوتی دارند . سپاهان رده دومی در برابر ذوب آهن رده سیزدهمی . یحیی گل محمدی که امسال مانند سال قبل نتیجه نمی گیرد باید فکر اساسی برای خط حمله خطرناک و سرعتی زردپوشان بکند . سپاهان نیم نگاهی هم به بازگشت به صدر جدول دارد.

فولاد خوزستانسایپا

یاران آقا معلم که برای اولین برد خود در لیگ ۵ هفته صبر کردند و هفته قبل اولین پیروزی خود را کسب کردند فردا دورقیب خواهند داشت یکی تیم آماده و خوب فولاد که سروش رفیعی این روزها نقش ستاره را در این تیم بازی می کند و دومی هوای گرم اهواز.

پدیده مشهد – راه آهن

پدیده ای که تا اینجا به مانند یک پدیده ظاهر شده و اگر شانس با آنها یار بود هفته قبل هم برابر پرسپولیس به برتری می رسیدند . تنها تیم بدون شکست لیگ در برابر راه آهنی قرار می گیرد که نتایج پر نوسانی می گیرد . بازی دو تیم می تواند جذاب باشد .

ملوان بندر انزلی – استقلال خوزستان

دو تیمی که دور از انتظار ظاهر شده اند برابر هم قرار خواهند گرفت به خصوص یاران عبدالاه ویسی که با ادامه این روند شاید جزو تیمهایی باشند که دست به تعویض زودهنگام سرمربی میزنند .

صبای قمپرسپولیس

صبای قم که تا هفته ۴ و تا اواسط بازی هفته پنجم برابر تراکتورسازی خوب بود به یکباره ۴ گل از تراکتورسازی دریافت کرد تا با روحیه کم در برابر پرسپولیس علی دایی بیاستد که دیگر سرمربی این تیم نه حمایت هواداران را پشت خود می بیند و نه حمایت پیشکسوتان این تیم . علی دایی چاره ای جز برد برابر صبای قم ندارد وگرنه جو از اینی که هست برایش سنگین تر خواهد شد .

 

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.