بازیهای هفته هشتم لیگ برتر

بازیهای هفته هشتم لیگ برتر امروز پنجشنبه ۲۰ شهریور و فردا جمعه ۲۱ شهریور برگزار میشود. نگاهی انداخته ایم به همه بازیهای هفته هشتم:

پدیده مشهد – سپاهان اصفهان

پدیده بدون شکست در حالی میزبان سپاهان خواهد بود که تغییر و تحول در کادر فنی سپاهان رخ داده است . پس از کناره گیری زلاتکو کرانچار از سرمربی گری سپاهان حاج حسین فرکی جایگزین این مربی کروات شد . امروز اولین بازی سپاهان تحت هدایت مربی قهرمان فصل قبل خواهد بود . مصاف تیمهای سوم و چهارم جدول میتواند جذاب باشد .

نفت تهراناستقلال تهران

استقلال صدر نشین لیگ برتر امروز در شرایط میهمان نفت در ورزشگاه تختی است که باز غایبان پرشماری دارد . استقلالی که نشان داده است در این فصل غایبین هم جلودار نتیجه گیری این تیم نیستند ولی امروز نبض حرکتی استقلال یعنی جاسم کرار غایب است و باید دید چه کسی می تواند جای او را پر کند . استقلال برای تداوم صدر نشینی باید در این دیدار پیروز شود وگرنه تراکتورسازی تبریز در کمین صدر نشسته است . نکته ویژه این دیدار تقابل علی رضا منصوریان با تیمیست که تمام آرزوها و رویاهایش با این تیم محقق شده است .

فولادخوزستان  –گسترش فولاد تبریز

آبی و قرمز تبریز و اهواز در حالی به مصاف هم خواهند رفت که فولاد در هفته های قبل امتیازات زیادی از دست داد و دیگر حق اشتباه ندارد . در سوی مقابل تارتار هم در تبریز به خاطر نتایج به دست آمده تحت فشار است و دوست ندارد این بازی بازی آخرش روی نیمکت گسترشی ها باشد .

ملوان انزلیسایپای البرز

ملوان در حالی از سایپا پذیرایی خواهد کرد که از ۷ بازی گذشته خود فقط ۷ امتیاز کسب کرده است و در مقابل سایپای مجید جلالی آرام آرام خود را به ۶ تیم اول جدول رساندند . ایراندوست هم حق اشتباه ندارد و یارانش باید در این دیدار هرچه در توان دارند بگذارند .

ذوب آهن اصفهانپیکان تهران

دو تیم همسایه در نیمه پایینی جدول به مصاف هم خواهند رفت . یحیی گل محمدی که بدبین ترین هوادار ذوب آهن هم فکر کسب چنین نتایج ضعیفی را نمیکرد باید به مصاف یاران ابراهیم زاده ای برود که هفته قبل اولین برد فصل خود را کسب کردند و اندکی روحیه گرفته اند .

صبای قم – استقلال خوزستان

مرفاوی بعد از یک استعفا و بازگشت دوباره به صبا باید در این هفته برابر شاگردان عبدالاه ویسی قرار بگیرد . عبدالاه ویسی برای جدا شدن از قعر جدول کار بسیار سختی در پیش دارد و هفته به هفته فاصله امتیازی این تیم با تیمهای بالاتر زیاد و زیادتر می شود .

تراکتور سازی تبریز راه آهن تهران

رسول خطیبی بعد از پیچیدن نسخه علی دایی و زمینه سازی اخراج این مربی اینبار باید برای به دست آوردن صدر جدول با دیگر مربی پرسپولیسی یعنی حمید استیلی و یارانش در راه آهن مسابقه دهد . تراکتورسازی که نیم نگاهی هم به صدر جدول دارد و امیدوار به از دست دادن امتیاز استقلال در برابر نفت تهران.

پرسپولیس تهراننفت مسجد سلیمان

پرسپولیس بعد از اخراج علی دایی , حمید درخشانی را به عنوان سرمربی خود انتخاب کرد که متخصص فرستادن تیمها به دست یک است . این در شرایطیست که اختلاف امتیاز پرسپولیس با تیم آخر جدول یعنی همین نفت مسجد سلیمان تنها ۵ امتیاز است و در صورت شکست پرسپولیس به ۲ امتیاز خواهد رسید . نفت مسجد سلیمان هفته قبل با وجود باخت بازی زیبایی برابر صدر نشین لیگ انجام داد.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.