بازیهای هفته هفتم لیگ برتر

بازیهای هفته هفتم لیگ برتر ایران پنجشنبه و جمعه این هفته یعنی ۱۳ و ۱۴ شهریور برگزار میشود . نگاهی انداخته ایم به همه بازیهای هفته هفتم :

گسترش فولادنفت تهران

دو تیم با دو مربی جوان فردا به مصاف هم خواهند رفت . شاگردان منصوریان در رده ششم جدول هستند و شاگردان تار تار در رده دوازدهم و هر دو تیم نیم نگاهی به برد در این دیدار دارند .

سپاهان اصفهان  – ملوان انزلی

سپاهان با امتیاز از دست دادن در دو بازی متوالی از صدر جدول به رده چهارم نزول کرد باید این هفته از ملوانی میزبانی کند که حال و روز چندان خوشی ندارد . ملوانی ها اگر در این دیدار هم شکست بخورند دیگر به قعر جدول نزدیک و نزدیکتر خواهند شد فاصله آنها با تیم آخر جدول به اندازه امتیازات یک بازی یعنی ۳ امتیاز است.

نفت مسجد سلیماناستقلال تهران

تیمهای اول و آخرجدول در مسجد سلیمان به مصاف هم می روند . شاید در شرایط عادی نفت مسجد سلیمان حریف استقلال نباشد ولی در این دیدار استقلال با ۵ غایب و بدون مدافع باید به مصاف نفت مسجد سلیمان و زمین خراب و هوای گرم خوزستان برود . استقلال برای حفظ صدر باید در این دیدار پیروز باشد.

استقلال خوزستان -پدیده مشهد

پدیده لیگ که در جدول بالاتر از تیم هایی چون فولاد و سپاهان و پرسپولیس در رده سوم جای گرفته باید به مصاف شاگردان گواردیولای وطنی برود که حال و روز اصلا خوشی ندارند . پدیده تنها تیم بدون شکست لیگ که هم خوب بازی می کند و هم خوب نتیجه می گیرد بیشتر از استقلال خوزستان باید با هوای گرم اهواز رقابت کند.

سایپا ذوب آهن اصفهان

یک مربی جوان به نام گل محمدی در برابر مربی باتجربه به نام مجید جلالی . ذوب آهن که با یحیی گل محمدی خوب نتیجه نگرفته ولی بعد از متوقف کردن سپاهان در بازی هفته قبل با روحیه به مصاف سایپایی می رود که فقط در ادعاهای مربی اش بازی مدرن و زیبایی به نمایش می گذارد و در عمل این چنین نبوده.

پرسپولیس تهران تراکتورسازی تبریز

یک بازی سراسر سرخ . دو تیم شرایط کاملا متفاوتی دارند رسول خطیبی که هوادارانش امید زیادی به تیم او نداشتند بالاتر از حد انتظار ظاهر شده اند و در رده دوم جاخوش کرده اند و در سوی مقابل تیم علی دایی نه خوب بازی می کند و نه در حد انتظار هوادارنش نتیجه می گیرد . یاران علی دایی در برابر مهاجمان تراکتور سازی به خصوص ادینهو و دلیر کار سختی خواهند داشت . هرچند تساوی خارج از خانه هم برای تراکتورسازان بد نخواهد بود .

پیکان فولادخوزستان

یک  صفر عجیب و خنده دار تا پایان هفته ششم لیگ به چشم می خورد و آن هم تعداد گل های زده تیم پیکان است . پیکان با بازیکنان میلیاردی خود نتوانسته تا اینجای لیگ بردی به دست آورد و رحمتی و رفقایش در قعر جدول دست و پا میزنند و در سوی مقابل فولاد که تیم خوب و یک دستی دارد ولی با یک ایراد بزرگ که بازیکنانش پنالتی زن نیستند و هفته قبل هم دو پنالتی از دست دادند تا از صدر جدول اندکی فاصله بگیرند .

راه آهن -صبای قم

راه آهن که نتایج پر نوسانی می گیرد و با حمید استیلی در رده دهم جدول قرار دارد باید به مصاف صبایی برود که دو هفته است عادت به باخت پیدا کرده است . مرفاوی که تا هفته چهارم شکستی نداشت دو هفته متوالی مغلوب قرمزهای تبریز و تهران شدند تا زنگ خطر برای آنها به صدا در آید .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.