بازیهای هفته پنجم لیگ برتر

بازیهای هفته پنجم لیگ برترایران فردا و پس فردا دوم و سوم شهریور ماه برگزار خواهد شد . مروری می کنیم بر بازیهای هفته پنجم لیگ برتر ایران:

تراکتورسازیصبای قم

تراکتورسازی هفته گذشته برابر پدیده در مشهد شکست خورد و مصاحبه های رسول خطیبی و علنی شدن اختلافات داخلی این تیم آنها را تا یک قدمی فرو رفتن در بحران قرار داده است . شاید امتیاز از دست دادن در برابر تیم بی شکست صبای قم آنها را به این مرحله نزدیک تر کند . در مصاف فردا یک تساوی برای یاران صمد مرفاوی میتواند نتیجه مطلوبی باشد تا هم به یک امتیاز خارج از خانه رسیده و هم روند شکست ناپذیری خود را ادامه دهند .

سایپانفت تهران

سایپا که تا هفته قبل همه بازیهایش را مساوی میکرد برابر استقلال چند دقیقه کم آورد تا با همان ۳ امتیاز در رده ۱۲ جدول جا خوش کند . در مقابل تیم علی رضا منصوریان هر روز خطرناک تر از دیروز می شود آنها هفته قبل بدجور یقه سپاهان را گرفتند .

سپاهانفولاد

دو تیم اول و دوم جدول و دو تیم ۹ امتیازی جدول فردا به مصاف هم میروند . سپاهانی که ترمزش توسط نفت کشیده شد و فولادی که سه هفته متوالی پیروز شده است به دیدار هم خواهند رفت . این بازی می تواند جذاب ترین بازی هفته باشد . تنها امتیاز سپاهان بر فولاد میزبانی این تیم خواهد بود .

پیکاناستقلال تهران

پیکان که چندین بازیکن میلیاردی و گران قیمت به خدمت گرفت تا اینجای لیگ نتوانسته موفق ظاهر شود . آنها به حدی ضعیف ظاهر شده اند که زمزمه های برکناری منصور ابراهیم زاده به گوش می رسد . پیکانی ها در برابر استقلال آماده که این روزها زیبا فوتبال بازی میکند کار سختی دارند . بخصوص اینکه جاسم کرار و امید ابراهیمی و رمضانی بسیار آماده و سرحال هستند . تنها دل خوشی پیکان می تواند ضعف خط دفاع استقلال باشد و در مقابل دلخوشی استقلال به بازیکنان شوت زن خود چون ابراهیمی و تیموریان و قاضی و کرار و… که هم میدانند دروازه بان تیم مقابل در این قسمت ضعف دارد و هم بهترین راه غلبه بر زمین ناهموار تختی است . تقابل ساموئل و رحمتی با استقلال از نکات ویژه این بازی است .

استقلال خوزستانذوب آهن

دو تیمی که تا اینجای مسابقات خیلی دور از انتظار و ضعیف ظاهر شده اند به مصاف هم میروند . دو مربی جوانی که از آنها انتظار بیشتری می رفت تا اینجا موفق نشان نداده اند . باید دید در دیدار فردا یحیی گل محمدی به خوشبختی سلام می دهد یا عبدالاه ویسی .

نفت مسجد سلیمانگسترش فولاد

مسجد سلیمانی ها عزم خود را جزم کرده اند تا به لیگ یک برگردند و برایشان رقیب چندان فرقی ندارد . باید دید آنها در برابر گسترشی که با برد هفته قبل خود روحیه گرفته چکار می کنند؟

راه آهن -ملوان

دو تیم میانی جدول به مصاف هم می روند . باخت پرسپولیس آنقدر طبیعی شده است که برد هفته قبل ملوان برابر این تیم را چیزی غیر عادی تلقی نکنیم ولی آنها قطعا با این برد روحیه خوبی گرفته اند . مصاف شاگردان ایران دوست و حمید استیلی در کمر کش جدول را کدام تیم خواهد برد؟

پرسپولیس – پدیده مشهد

پدیده بدون شکست تا اینجای مسابقات باید به مصاف تیم بدون برنامه علی دایی برود . تیمی که مصدومیت رضا نوروزی را نیز به همه کمبودهای خود اضافه کرده است . عنایتی با این سن و سال همچنان امید اول خط حمله مشهدی ها است و در جدال فردا می تواند نقش کلیدی داشته باشد . علی رضا مرزبان هم به خوبی با فضای پرسپولیس آشناست .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.