بازیهای هفته چهاردهم لیگ برتر

بازی های هفته چهاردهم لیگ برتر امروز با دیدار حساس استقلال و تراکتورسازی آغاز می شود و فردا با انجام سه بازی دیگر به پایان میرسد . بازی های هفته چهاردهم به شرح زیر است :

لیگ-برتر

تراکتورسازی تبریزاستقلال تهران

دیدار حساس هفته در تبریز برگزار می شود .جایی که استقلال برای حفظ صدرنشینی چاره ای جز برد ندارد و در آن سو امیر قلعه نوعی برای اولین بار روی نیمت تراکتور خواهد نشست تا حساسیتهای این بازی بیش از بیش شود .

فولاد خوزستاننفت تهران

تیم فولاد که هفته قبل با پیروزی دقایق آخر در دربی اهواز خود را دو پله از قعر جدول بالا کشید برابر نفتی قرار میگیرد که آنها هم شرایط فنی و مالی خوبی ندارند و زمزمه هایی مبنی بر استعفای منصوریان بعد از این دیدار به گوش میرسد .

سایپای البرزاستقلال اهواز

به نظر سایپا در این دیدار کار سختی نخواهد داشت و میتواند با برد در این دیدار خود را بیشتر به تیمهای بالای جدول نزدیکتر بکند . استقلال اهواز هم تنها با ۶ امتیاز در قعر جدول جا خوش کرده است .

سپاهان اصفهانراه آهن تهران

مصاف زردهای تهران و اصفهان هم برای اصفهانی ها حساس است و آنها نمیخواهند بیشتر از این در کورس قهرمانی عقب بیافتند به خصوص حالا که تیم دیگر اصفهان با یحیی گل محمدی بزرگی می کند .

صبای قم -ملوان انزلی

صبای قم که با علی دایی تبدیل به تیم خوبی شده و در بالای جدول قرار دارد برابر ملوانی قرار میگیرد که هفته گذشته با وجود انجام بازی برتر برابر تراکتورسازی شکست خورد . مصاف حمید استیلی و علی دایی دو مربی پرسپولیسی از نکات قابل توجه این دیدار است .

سیاه جامگان مشهد –ذوب آهن اصفهان

سیاه جامگان مشهد با فرهاد کاظمی کار بسیار سختی برابر تیم یکدست و توانمند ذوب آهن خواهد داشت و حداقل روی کاغذ شانس کمی برای امتیاز گرفتن از این دیدار دارد .

استقلال خوزستان-پدیده مشهد

پدیده این فصل لیگ برتر که فردا میتواند به صدر جدول برسد برابر پدیده مشهد قرار میگیرد . استقلالیهای خوزستان منتظر لغزش کوچک از تیم همنام تهرانی خود هستند . تا به صدر جدول برسند .

پرسپولیس تهرانگسترش فولاد تبریز

تیمهای ششم و هشتم جدول برابر هم قرار خواهند گرفت و کار پرسپولیس هم در این دیدار سخت خواهد بود . فراز کمالوند و مجموعه بازیکنان پا به سن گذاشته و قبلی تراکتوری ها در گسترش تیم قدرتمندی را تشکیل داده اند .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.