بازیهای هفته چهارم لیگ برتر ایران

بازیهای هفته چهارم لیگ برتر ایران از فردا آغاز می شود و ۷ بازی فردا ۲۸ مرداد برگزار می شود و یک بازی باقیمانده نیز روز ۲۹ مرداد برگزار می شود . بازیهای این هفته به شرح زیر است:

پدیده مشهد – تراکتور سازی تبریز

تراکتور سازی تبریز در مشهد برابر تیم تازه لیگ برتری شده پدیده که به مانند یک پدیده ظاهر شده است و در ۳ بازی گذشته باختی نداشته است کار راحتی نخواهد داشت .

نفت تهران سپاهان اصفهان

سپاهان اصفهان تنها تیم ۹ امتیازی جدول فردا در تهران برابر نفتی به میدان خواهد رفت که با پیروزی دقایق پایانی هفته گذشته برابر استقلال صنعتی روحیه مضاعفی گرفته اند . باید دید این روحیه و انگیزه میتواند باعث توقف یاران کرانچار شود یا نه؟

گسترش فولاد- پیکان تهران

دو تیم دوازدهم و سیزدهم لیگ برتر فردا در تبریز به مصاف هم خواهند رفت با این تفاوت که گسترشی های جوان به مانند پیکانی ها بازیکنان میلیاردی ندارند . باید دید در بازی فردا هم رحمتی میتواند یک امتیاز برای میلیاردرها دشت کند؟

ذوب آهنراه آهن

ذوب آهنی ها که هر روز بیشتر از دیروز از آن تیم رویایی چند سال قبل خود فاصله میگیرند با یحیی گل محمدی هم در رده آخر جدول دیده میشوند و در برابر راه اهنی قرار میگیرند که دو باخت و یک برد به دست آورده و در رده دهم جدول جا گرفته است.

صبای قمنفت مسجد سلیمان

به نظر میرسد کار صبای مرفاوی که امسال خوب نتیجه میگیرد برابر مسجد سلیمانی ها زیاد سخت نباشد . نفت مسجد سلیمانی که هرگز برای لیگ برتر بسته نشده است ولی فوتبال است و هزار اتفاق غیر قابل پیش بینی .

استقلال تهرانسایپای کرج

استقلالیهای تهران که توانستند مقصر اصلی باخت در اصفهان یعنی علی رضا فغانی را از قضاوت در هفته چهارم محروم کنند باید دید مقصر دیگر یعنی خط دفاعی خود را چه کرده اند؟ استقلالیها با غیبت صادقی و عمران زاده در این منطقه مشکلات عدیده ای دارند . در مقابل استقلال تیم مجید جلالی که سه تساوی بدون گل به دست آورده را شاید بتوان با نام خنثی ترین تیم لیگ نام برد چون انها نه گلی زده اند نه گلی خورده اند نه بردی داشته اند و نه باختی .در این دیدار تقابل میداوودی با استقلالیها و شهباز زاده با سایپایی ها تماشایی خواهد بود .

فولاد خوزستاناستقلال خوزستان

داربی اهواز با دو تیم با حال و هوای متفاوت . فولادی ها که علی رغم از دست دادن بازیکنان کلیدی خود به مانند یک تیم مدعی بازی میکنند در برابر تیم عبدالاه ویسی قرار میگیرند که به گفته خود سرمربی تیمش حرفی برای گفتن نداشته اند . کار آبی های اهواز در این بازی خیلی سخت است . سروش رفیعی هم اینروز ها تبدیل به سوپر استار فولادیها شده است .

ملوان- پرسپولیس

ملوان با تیم سال قبل اسکوچیچ فاصله زیادی دارد و اگر به این شیوه ادامه دهد شاید جزو اولین تیمهایی باشد که دست به تغییر مربی میزند و در مقابل پرسپولیسی قرار دارد که طی ۳ هفته گذشته ۵ موقعیت گل هم نداشته اند . قرمزهای تهران هفته قبل برد شیرینی را به دست آوردند . آنها با یک موقعیت گلی که داشتند یک گل به ثمر رساندند و ۳ امتیاز بازی را گرفتند تا از رده آخر جدا شوند .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.