بازیهای هفته یازدهم لیگ برتر

بازیهای هفته یازدهم لیگ برتر  فردا پنجشنبه ۱۰مهر و جمعه ۱۱ مهر برگزار خواهد شد . بازیهای هفته یازدهم را در زیر برررسی میکنیم:

 

گسترش فولاد تبریز-پدیده مشهد

پدیده مشهد که لیگ را خیلی پرقدرت آغاز کرد در ۳ هفته گذشته نتیجه نگرفته و باید در تبریز به مصاف گسترشی برود که در صورت شکست پدیده بالاتر از این تیم در جدول قرار خواهد گرفت . مصاف تیمهای هشتم و یازدهم جدول در ورزشگاه اختصاصی گسترش در تبریز برگزار میشود .

 

نفت تهرانذوب آهن

نفت تهران بعد از دو هفته مهمان بودن در خوزستان به تهران بازگشته تا با شکست ذوب آهن در بین تیمهای مدعی باقی بماند و یاران گل محمدی بعد از برد برابر استقلال روحیه خوبی گرفته اند .

 

استقلال خوزستانراه آهن

دو تیم قعر نشین جدول با مربیان جوان خود برای فرار از پایین جدول باید در جدال فردا به برتری برسند . شاگردان استیلی که خوب به باختن عادت کرده اند در برابر شاگردان ویسی که از جانب داوری نیز در هفته های گذشته متضرر شده اند دیداری حساس برگزار خواهند کرد.

 

استقلال تهران-ملوان انزلی

استقلال که در ۳بازی گذشته خود مغلوب شده است باید به مصاف ملوان بحران زده برود . هم استقلالیها برای بردن ملوان به اندازه کافی انگیزه دارند و هم ملوانیها آنقدر ضعیف هستند که بر روی کاغذ استقلال برای برد این بازی مشکلی ندارند ولی در زمین فوتبال همواره اتفاقات زیادی رقم خورده است.

 

سایپای البرزتراکتورسازی تبریز

تراکتورسازی که در دو هفته گذشته فقط دو امتیاز گرفته و به واسطه امتیاز از دست دادن تیمهای رقیب همچنان صدرنشین است باید در برابر تیم مجید جلالی قرار بگیرد که بعد از چندین هفته نتایج خوب هفته قبل مغلوب صبای قم شد . بازی این دو تیم هم میتواند جذاب باشد.

 

پیکان تهرانصبای قم

پیکان که رفته رفته خود را از قعر جدول جدا کرد در برابر صبای صمد مرفاوی خواهد رفت که هفته قبل در برابر سایپا به برتری رسیده است . دوتیم همسایه در جدول برای پیشی گرفتن از همدیگر باهم نبرد خواهند کرد.

 

نفت مسجدسلیمانفولادخوزستان

دوتیم خوزستانی با شرایط متفاوت و یکی در بین تیمهای صدرنشین و دیگری در بین تیمهای فانوس به دست . مصاف خوزستانیهای لیگ در مسجد سلیمان برگزار خواهد شد .

 

سپاهان اصفهانپرسپولیس تهران

حساسترین بازی هفته یازدهم بین دو تیم پرسپولیس و سپاهان برگزار خواهد شد . دیداری که همیشه در اصفهان مورد دار شده و به جنجال کشیده است . فوتبالدوستان امیدوارند آدینه خود را با یک بازی زیبا از این دو تیم به پایان برسانند .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.