بازیهای هفته ۱۵ لیگ برتر

بازیهای هفته ۱۵ لیگ برتر از فردا آغاز می شود و در چهار روز متوالی پی گیری میشود . بی شک دربی تهران حساسترین بازی هفته است و بعد از آن هم دیدار نفت تهران و تراکتورسازی که میتواند قهرمان نیم فصل را تعیین کند . ۸ بازی پایانی نیم فصل لیگ برتر ایران به این شرح است:

نفت مسجد سلیمان – ملوان بندرانزلی

نفتی های  جنوبی که با تعویض سرمربی اندکی به خود آمده و در جدول هم از قوهای سپید انزلی سبقت گرفته اند این هفته میزبان ملوانی هستند که عزم خود را برای سقوط بعد از سالها جزم کرده است . جدال تیمهای قعر نشین جدول میتواند جذابیت های زیادی داشته باشد .

 

نفت تهرانتراکتورسازی تبریز

تیمهای بالا نشین جدول در تهران به مصاف هم خواهند رفت . تراکتورسازی که به دنبال صدرنشینی و قهرمانی نیم فصل است کار سختی در این دیدار برابر شاگردان منصوریان دارد که هرچه از لیگ برتر میگذرد هماهنگ تر و آماده تر می شوند .

 

پیکان تهراناستقلال خوزستان

پیکان و استقلال خوزستان که تا حدودی از تیمهای بالای جدولی فاصله گرفته اند برای اینکه با خیال راحت نیم فصل را به پایان برسانند , نیاز به ۳ امتیاز این بازی دارند .

 

سایپای البرزسپاهان اصفهان

سپاهان که برای قهرمانی نیم فصل امیدوار است برای کسب سه امتیاز با یاران جلالی کار راحتی نخواهد داشت . دیدار دو تیم سایپا و سپاهان هم می تواند بازی زیبایی باشد .

 

ذوب آهن اصفهان -پدیده مشهد

ذوب آهن اصفهان که دیگر اثری از یک دهه پرفروغ خود ندارد برای فرار از قعر جدول به مصاف پدیده مشهد خواهد رفت . پدیده که بعد از آغاز طوفانی به میانه های جدول امد و در میانه های جدول ماندگار شد .

 

فولاد خوزستانصبای قم

مدعی عنوان قهرمانی که با توجه به از دست دادن مهره های بیشمار و کلیدی خود در لیگ امسال نیز خوب کار کرده و در رده سوم جدول قرار دارد میزبان صبای قم است که در رده ششم قرار دارد و تیم صمد مرفاوی نیز نتایج خوب و بالاتر از حد تصور کسب کرده است .

 

گسترش فولاد تبریزراه آهن تهران

گسترش فولاد که با تعویض مربی نیز به نتایج خوبی دست نیافته و تازه بازیکنان خود را نیز برای دیگر تیم تبریزی به حراج گذاشته است در برابر راه اهن حمید استیلی قرار خواهد گرفت . راه آهن هم با انبوهیی از مشکلات مدیریتی و مالی مواجه است و تا بحال با توجه به شرایط موجود نتایج بدی نگرفته است .

 

استقلال تهرانپرسپولیس تهران

هرچند دیگر اثر کوچکی نیز از پرسپولیس دهه ۶۰ ندارد ولی باز هواداران زیادی دارد و بازی این تیم برابر استقلال حساسیت های خاص خود . استقلالیها هم در چند هفته قبل نتایج خوبی نگرفته اند و باخت در این دیدار برای هر یک از این دو تیم میتواند سنگین باشد . آن چیزی که مشخص است هواداران دو تیم یک بازی صفر بر صفر سرد و کسل کننده را نمیخواهند .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.