بازیهای یک چهارم نهایی جام حذفی

بازیهای یک چهارم نهایی جام حذفی فردا پنجشنبه ۶ آذر ۹۳ برگزار خواهد شد و چهره ۴ تیم راه یافته به مرحله نبمه نهایی مشخص خواهد شد . بازیهای این مرحله را باهم مرور می کنیم:

 

گل گهر سیرجانپرسپولیس تهران

گل گهر سیرجان که در مراحل قبلی سپاهان و نفت مسجد سلیمان لیگ برتری را حذف کرده است در خانه خود به مصاف پرسپولیس تهران خواهد رفت . قرمز پوشان تهرانی نیز بعد از برد در دربی ۷۹ روحیه دوچندانی گرفته اند ولی باید هوشیار باشند تا شگفتی ساز جام حذفی یقه آنها را هم نگیرد به خصوص اینکه سیرجانی ها در این مسابقه میزبان هستند .

گل گهر سیرجان -پرسپولیس تهران

ذوب آهن اصفهاناستقلال تهران

یکی از حساس ترین دیدارهای جام حذفی در اصفهان برگزار خواهد شد .دو تیم در شرایط کاملا متفاوت از هم قرار دارند . استقلالیها که این روزها اصلا حال و روز خوشی ندارند و در مقابل ذوب آهن اوج گرفته که خود را در جدول لیگ برتر هم بالاتر کشیده است ضمن اینکه ذوب آهنی ها در بازی لیگ برتر هم استقلال را شکست دادند . لشکر شکست خورده استقلال در دربی فرصت اشتباه در جام حذفی را ندارد و تنها دلخوشی آنها بازگشت جاسم کرار است .

 

ذوب آهن اصفهان - استقلال تهران

نفت تهرانصنعت ساری

تیم آماده علیرضا منصوریان که نایب قهرمان نیم فصل لیگ برتر شد در برابر صنعت ساری بر روی کاغذ کار چندان سختی ندارد . ساروی ها در مراحل قبلی ملوان و پیکان لیگ برتری را حذف کرده اند و در سوی مقابل نفت تهران بنا به قرعه تا به حال با تیمهای لیگ برتری در جام حذفی بازی نداشته است .

نفت تهران -صنعت ساری

تراکتورسازی تبریز -پدیده مشهد

تراکتورسازی تبریز تیم مورد علاقه فدراسیون فوتبال و نیروهای مسلح که در این بازی نیز محرومیت بدون تماشاگر آنها اعمال نخواهد شد به مصاف پدیده مشهدی میرود که این روزها اوضاع چندان مساعدی ندارد . باید دید کدام یک از این دو تیم به جمع ۴ تیم نهایی جام حذفی راه پیدا میکنند .

تراکتورسازی تبریز-پدیده مشهد

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.