بازیکن میگوید اسهال دارم و بازی نمیکنم

شاهرخ

شاهرخ بیانی درباره شکست استقلال مقابل پرسپولیس اظهار داشت:ما در مجموع خوب بودیم و در نیمه اول بهتر از حریف بودیم ولی برای برد فقط خوب بازی بودن مهم نیست و باید مرام داشت.پرسپولیس مرام داشت و بازیکنش با سر شکسته بازی کرد.من از دیروز سردرد شدیدی دارم و خوابم نبرده است.خدا شاهد است هیچ سالی به اندازه این سال حرص نخوردم. درست است ما شکست خوردیم اما باید بگویم مشکل ما جای دیگر بود.

وی ادامه داد:یک سری نمی خواستند قلعه نویی نتیجه بگیرد و می خواستند او زمین بخورد.من سربسته می گویم اما هوادار حرف من را می فهمد.به قلعه نویی خیانت شد شک نکنید.

مربی استقلال درباره اینکه آیا منظورش این است که برخی بازیکنان کم کاری کرده اند گفت: فیلم بازی مشخص است که چه کسانی راه می روند.آنها اصلا برای شان استقلال مهم نبود.این ها اشباع شده اند و به آن مرحله ای که می خواستند رسیدند.چرا بازیکن ملی باید همیشه نوسان داشته باشد؟آیا مسی هر روز یک وضعیتی دارد؟رونالدو یک روز خوب است یک روز بد؟این ها اصلا فوتبالیست نیستند.

وی خاطرنشان کرد:از دیشب این قدر برای من از هواداران اس ام اس آمده است که متوجه شدم آنها همه چیز را می دانند.هواداران خیلی قشنگ اسم شان را گفته اند.

مربی استقلال درباره اینکه چرا این بازیکنان کم کاری کردند گفت:دلیلش واضح است چون اگر قلعه نویی می ماند برای فصل بعد ۱۰ تا از آنها را نمی خواست.

وی درباره اینکه رفتار سرمربی استقلال در پایان بازی در رختکن چطور بود اظهار داشت:قلعه نویی در رختکن گفت که همه تان را به خدا واگذار می کنم.من هم آنها را به خدا واگذار کردم.هر موقع با پرسپولیس بازی داشتیم بردیم.بعد از یک عمر یک گلر که سابقه فوتبالش دو سال نیست می آید جلوی ما قر می رود و می رقصد.ببینید این ها با ما چه کار کردند که حیثیت ما ببرند.

مربی استقلال خاطرنشان کرد:خدا شاهد است ما پرسپولیس را می بردیم و بعد به رختکن حریف می رفتیم و خسته نباشید می گفتیم.من هنوز که هنوز است پروین را می بینم سرم را بالا نمی گیرم.مگر این فوتبال چیه؟به بازیکنان گفتم که غیرت داشته باشید،احترام بگذارید.

وی ادامه داد:امید ابراهیمی یک سال است آمده به اندازه همه این آقایان پر مدعا تعصب دارد.به عشق استقلال آمده است و پولی نگرفته است.عنایتی زحمت کشید.کاشکی غیرت این بچه را داشتند.مثل سجاد شهباززاده غیرت داشتند.مگویان دیشب داشت مثل ابر بهار گریه می کرد.باور می کنید او داشت ضجه می زد.خدا شاهد است دیروز بازیکن توی روی سرمربی ایستاد و گفت نیمه دوم زمین نمی روم.این است وضعیت ما هوادار عزیز.بدان و این را هم بدان که بیشتر نمی توانم باز کنم.

مربی استقلال درباره اینکه آیا منظورش از این اظهارات با هاشم بیک زاده است گفت:آقا جان من اسم نمی آورم.خودشان می دانند چه می گویم.خدا می داند این ها خیر نمی بیینند.

وی ادامه داد: آقا امسال ۶۵۰ میلیون پول گرفته است و روز دربی به قلعه نویی می گوید اسهال دارم و نمی توانم بازی کنم!حالا اگر کی روش بود این آقا برایش جان می داد.تف به این فوتبال!بازیکن بعد از بازی ژل مویش به هم نریخته بود.

مربی استقلال افزود:سوال من این است آقای ملی پوش اگر فوتبالیست نمی شدی چه کاره بودی؟دری به تخته خورده است و فوتبالیست شدی حالا بازی کن.این مردم پول توی جیب شان نبود و به خاطر شما آمده بودند اما این رفتارها را با آنها کردید.باید تعصب داشته باشید اگر ندارید به این استقلال خراب شده نیایید.

بیانی افزود:فوتبال بازی لحظه هاست.یک لحظه اشتباه کردیم و بازی دیروز را باختیم.فوتبال همین است.دیروز تراکتورسازی سه بر یک جلو بود با یک اشتباه آندرانیک تیموریان مردم تبریز عزادار شدند.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.