بازی با اعصاب کرار جاسم

چند وقتیست که کرار جاسم بدلیل مشکل خانوادگی و نیاز به مرخصی درصصد سفر به عراق است ولی به دلیل مشکل مالیاتی ممنوع الخروج شده است .

در چند روز گذشته وکیل کرار جاسم مالیات سال ۹۰ این بازیکن را به مبلغ ۱٫۱۶۶٫۳۱۳٫۷۵۰ میلیارد ریال در تاریخ ۹۳/۰۷/۱۲ پرداخت کر. عکس زیر برگه پرداخت مالیات جاسم کرار است:

 

مالیات کرار

 

اما هنگامی که کرار جاسم بار دیگر قصد خروج از کشور را داشت، متوجه شد بازهم به دلیل عدم پرداخت مالیات ممنوع الخروج شده است. پس از این موضوع  وکیل کرار جاسم به اداره مالیات مراجع می‌کند و متوجه می‌شود که باید مالیات سال‌های ۹۲ و ۹۳ به دلیل عدم پرداخت به موقع نیز پرداخت شود.

در اینکه هرکسی در هر شغلی باید مالیات پرداخت کند حرفی نیست ولی این نکته مورد توجه قرار گیرد که اکثر بازیکنان فوتبال بدهی مالیاتی دارند و حتی از سالیان خیلی قبل تر بدهی مالیاتی باشگاه ها و بازیکنان انباشته شده است و اینکه در این مقطع فقط فشار بر روی جاسم کرار است کمی مشکوک به نظر میرسد .

امیدواریم این قضایا فقط جنبه قانونی و مالیاتی داشته باشد و فوتبالی نبوده و ربطی به آمادگی فوق العاده جاسم کرار و روحیات حساس او و برهم زدن تمرکزش اتفاق نیافتاده باشد .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.