بازی با ملوان برای ما مثل سایر بازی‌هاست

نشست-خبری-مظلومی

پرویز مظلومی سرمربی استقلال تهران در کنفرانس خبری قبل از دیدار با ملوان بندرانزلی گفت : ابتدا روز خبرنگار را به همه شما تبریک می‌گویم و یاد دوستان از دست رفته خبرنگار را گرامی می‌دارم.

وی با اشاره به دیدار فردای (جمعه) این تیم مقابل ملوان بندانزلی در هفته دوم لیگ برتر که به دلیل تقابل با امیر قلعه‌نویی بسیار حساس به نظر می‌رسد، افزود: در هفته گذشته این بازی را خیلی حساس کردند، اما به نظرم بازی با ملوان هم برای ما مثل سایر بازی‌هاست.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با تأکید بر اینکه نباید به حواشی توجه کرد، گفت: به بازیکنانم گفته‌ام که برای تقابل با ملوان به حاشیه‌ها توجهی نداشته باشند و فقط به بازی فکر کنند.

«نقاط قوت بازی قبلی‌مان را تقویت کرده و در هفته‌ای که گذشته روی نقاط ضعف‌مان کار کرده‌ایم»، مظلومی با بیان این جمله افزود: ملوان بازیکنان و کادرفنی خوبی دارد. شناخت خوبی از ملوان داریم و می‌دانیم که اسکلت این تیم به هم نخورده است. ضمن اینکه از کادرفنی این تیم هم شناخت داریم.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مهم تیم ماست و الان به تیم خودم فکر می‌کنم تا آنچه را که در تمرینات انجام دادیم و خواسته‌هایی را که از بازیکنان داریم در زمین پیاده کنند. با توجه به انگیزه‌ای که از بازیکنان دیدم و با وجود مشکلاتی که وجود دارد و امیدوارم حل شود، به فکر بازی جذاب همراه با سه امتیاز هستیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تأکید کرد: ما فوتبال‌مان را بازی می‌کنیم و تقدیر هرچه بخواهد اتفاق می‌افتد. انشاءالله که بازی خوبی می‌شود. با توجه به اینکه تیم مقابل فوتبال بازی می‌کند، قطعاً بازی خوبی خواهد شد.

مظلومی در خصوص حاشیه‌های کرار جاسم عنوان کرد: فکر می‌کنم بخش اعظم رسانه‌ها کرار را سیبل کرده‌اند و آن‌طور که گفته می‌شود نیست. کرار یک ماه به صورت منظم در کنار تیم تمرین کرده و از بازیکنان منضبط تیم ما بوده است. کرار تلاش خود را کرده و شما تمرین عصر را می‌بینید، در صورتی که او به خاطر کیلوهای اضافه‌ای که دارد صبح‌ها نیز تمرین می‌کند.

وی ادامه داد: کرار یکسری مشکلاتی دارد که تنها مخصوص او نیست. برنامه باشگاه این است که اگر پولی بیاید به صورت مساوی بین بازیکنان تقسیم شود. در حال حاضر باشگاه به تعهداتش عمل می‌کند و نمی‌پذیریم که بازیکنی به دلیل عدم دریافت مطالباتش گروکشی کرده و یا تهدید کند. تأکید می‌کنم این‌طور نیست که بازیکن بخواهد باشگاه را تهدید کند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: کرار در خدمت کادر فنی بوده است. او روز گذشته در تمرین حاضر شد و امروز نیز در تمرین شرکت کرد و مشکلی پیش نخواهد آمد. باشگاه درصدد است تا مطالبات بازیکنان را پرداخت کند که کرار یکی از آنهاست. کرار با امید ابراهیمی، خسرو حیدری و رحمتی فرقی ندارد، اما همه ما می‌دانیم که بازیکن خارجی به خاطر پول به ایران می‌آید و نباید خودمان را گول بزنیم. پروپیچ و ریوالدو نیز به خاطر پول به ایران آمدند و باشگاه این مسئله را به خوبی می‌داند. اگر پولی هم بیاید باشگاه تصمیم می‌گیرد که این پول را خیلی زود تقسیم کند.

مظلومی در خصوص اینکه اگر کرار حاشیه‌ای نداشته است چرا به کمیته انضباطی احضار شده است، گفت: کمیته انضباطی ابلاغی به او نداده است و باید تشکری از محسن بزرگی و کمیته انضباطی داشته باشم که برای باشگاه وقت می‌گذارند. آنها آدم‌های بزرگی در قضاوت هستند. ما حنیف عمران‌زاده را به کمیته انضباطی احضار کرده بودیم و کرار نیز به این دلیل به باشگاه آمده بود که درباره مشکلاتی که در دریافتی‌هایش وجود دارد، صحبت کنیم.

وی در مورد اینکه در بازی نخست استقلال در خط دفاعی ناهماهنگی‌هایی وجود داشت، گفت: ما بازیکنان باانگیزه‌ای داریم که نیاز به زمان دارند. ما این فرصت را به جوانان داده‌ایم و در حال پشتوانه‌سازی هستیم. آنچه که در حال حاضر با آن روبه‌رو هستیم بیرون ماندن چند بازیکن است. دو بازیکن خارجی ما بیرون هستند و میلاد فخرالدینی شرایط بازی ندارد. از طرفی عمران‌زاده نیز تا دو هفته دیگر محرومیتش به پایان می‌رسد. آن موقع دست من برای ترکیب بازتر خواهد شد. هر مربی که چنین شرایطی داشته باشد اینگونه صحبت می‌کند اما ما به دنبال بهانه نیستیم و فردا برای سه امتیاز به میدان می‌رویم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص وضعیت ریوالدو عنوان کرد: ریوالدو صددرصد آماده نیست، اما می‌تواند چند دقیقه بازی کند. ضمن اینکه ITC پروپیچ نرسیده و اگر برسد در صورت نیاز از او استفاده خواهیم کرد.

مظلومی در مورد اینکه استفاده او از بازیکنان جوان ریسک بود و آیا در ادامه نیز از بازیکنان جوان استفاده خواهد کرد یا نه گفت: ۱۰۰ درصد این مسئله را ادامه می‌دهیم. در کنار این بازیکنان جوان بازیکنان باتجربه‌ای مانند برهانی داریم که با ۳۲ سال سن می‌بینید که چقدر می‌دود و مشخص است که انگیزه‌اش بالا رفته است.

وی ادامه داد: در کنار بازیکنان جوان بازیکنانی چون امید ابراهیمی، خسرو حیدری و مهدی رحمتی داریم که به تیم کمک می‌کنند.

«جوانان باید از این فرصت استفاده لازم را ببرند» وی با تاکید این جمله گفت: من هم روزی جوان بودم و به من فرصت دادند، مهدی رحمتی هم روزی جوان بود و فرصت گرفت و رحمتی شد. مسلما به آنها فرصت می‌دهیم تا خودشان را نشان بدهند.

زمانی که خبرنگاری نظر سرمربی تیم فوتبال استقلال را در مورد اظهارات روز گذشته بهرام افشارزاده  مبنی بر حضور جاسوس در رختکن استقلال طی فصل گذشته را جویا شد، محمدحسین زرندی، مدیررسانه‌ای استقلال اعلام کرد: طبق دستور مهدی تاج کنفرانس قبل و بعد از بازی باید به خود بازی ارتباط داشته باشد.

سرمربی استقلال در واکنش به این موضوع گفت: من نباید در مورد صحبت‌های مدیرعامل باشگاه صبحت کنم. من سرمربی هستم که همه چیز را خوب می‌بینم و زمانی که عکس آن ثابت شود آن موقع برخورد خواهم کرد.

مظلومی در مورد اینکه ظاهرا روز گذشته بین لیدرهای استقلال جلسه‌ای بوده و آنها تعهد دادند که مسئله حاشیه‌ای روی سکوها به وجود نیاید، خاطرنشان کرد: چنین جلسه‌ای نبوده و من در جریان نیستم. حتماً مسئول کانون هواداران ما حکم گرفته و به همین دلیل جلسه گذاشته‌اند. چرا فکر می‌کنیم روی سکو باید مشکل وجود داشته باشد؟ استقلالی‌ها، استقلالی‌ها را تشویق می‌کنند و ملوانی‌ها هم ملوانی‌ها را تشویق. خواهش من این است که هواداران بازیکنان تیم خود را تشویق کنند.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.