بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر ایران

هفته بیست و پنجم لیگ برتر ایران از فردا آغاز و در سه روز برگزار خواهد شد . بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر ایران به شرح زیر است :

لیگ برتر ایران

نفت مسجد سلیمانراه آهن تهران

یک بازی فوق العاده حساس بین قعر نشینان لیگ , دیداری که میتوان از آن به فینال قعرنشینان نام برد . هر دو تیم میدانند که فقط ۳ امتیاز میتواند به آنها کمک کند و حتی مساوی هم به دردشان نخواهد خورد .

استقلال تهرانذوب آهن اصفهان

استقلال که با دو باخت متوالی تا حدود زیادی از صدر جدول فاصله گرفته است برای باقی ماندن اندک امیدهای خود باید در برابر تیم یکدست و خوب ذوب آهن به برتری دست یابد . پیروزی بر ذوب آهن کار بسیار دشواری است که در صورت تحقق میتواند امید را دل هواداران استقلال زنده نگه دارد .

سایپای البرزصبای قم

دو تیم همسایه میانه جدولی لیگ به مصاف هم خواهند رفت . این بازی نسبت به بازیهای دیگر از اهمیت کمتری برخوردار است .

گسترش فولاد تبریز-ملوان انزلی

یکی دیگر از بازیهای حساس قعر جدولی در تبریز برگزار خواهد شد . هر دوتیم برای راحت شدن خیال خود به ۳ امتیاز بازی نیاز مبرم دارند .

پیکان تهران-پدیده مشهد

پیکانی ها که در ابتدای فصل چندین بازیکن بزرگ و میلیاردی گرفتند در آستانه سقوط قرار دارند . وضعیت پدیده بهتر است ولی در صورت شکست در این دیدار وضعیت آنها هم خطرناک میشود .

نفت تهرانفولاد خوزستان

تیم صدر نشین لیگ برتر بازی حساسی را با فولاد خواهد داشت . این بازی هم میتواند زیبا از آب در بیاد . نفتی ها میدانند تراکتوریها در کمین صدر هستند و به چیزی جز سه امتیاز نمی اندیشند .

سپاهان اصفهانتراکتورسازی تبریز

سپاهانی ها که با باخت ناباورانه هفته قبل خود برابر صبا تا حدود زیادی از صدر فاصله گرفته اند برای امیدوار ماندن باید برابر تیم دوم جدول را شکست دهند . اتفاقی که میتواند تنور لیگ برتر را داغ تر کند . در سمت مقابل تراکتوری ها با ادینهو میتوانند خطرناک باشند به خصوص که صدر جدول را نشانه گرفته اند .

استقلال خوزستانپرسپولیس تهران

آبی های اهواز باید خود را به آب و آتش بزنند تا در جمع قعر نشینان جا نمانند . در سوی مقابل پرسپولیسیها با سومین مربی فصل خود برای حفظ آبرو کار دشواری خواهند داشت . فاصله سرخپوشان با قعر نشینان زیاد نیست .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.