بازی های هفته بیست و یکم لیگ برتر

بازی های هفته بیست و یکم لیگ برتر با یک بازی هفته قبل آغاز شد و فردا و پس فردا پی گیری خواهد شد . بازیهای هفته بیست و یکم را باهم مرور میکنیم:

پیکان تهران ۱-نفت تهران ۱

این بازی که به علت بازی آسیایی نفت یک هفته زودتر انجام شد با تساوی به پایان رسید . تساوی که اصلا خوشایند یاران منصوریان نبود و صدر نشین لیگ برتر در پایان بازیهای این هفته  میتواند تا رتبه چهارم سقوط داشته باشد .

سایپای البرزفولاد خوزستان

سرخپوشان اهوازی که هفته قبل باخت خانگی برابر سپاهان داشتند برای اینکه از جمع مدعیان عقب نمانند باید سایپا را شکست دهند ولی سایپا هم تیمی نیست که به این راحتی ها به فولاد باج دهد .

نفت مسجد سلیمانتراکتورسازی تبریز

تونی الیورا , داستان تکراری هر فصل تراکتورسازی را تکرار کرد و دوباره به این تیم بازگشت . مربی که بجز تراکتورسازی در هیچ تیمی به او مسوولیت نمیدهند او فردا اولین بازی خود را برابر نفت مسجد سلیمان برگزار خواهد کرد . نفتی ها برای بقا باید با تمام توان بازی کنند و در کورس قعرنشینان عقب نمانند .

پرسپولیس تهرانصبای قم

دو تیمی که خوب به همه تیمها امتیاز میدهند برابر هم قرار خواهند گرفت . فردا بهترین فرصت برای پرسپولیس است تا تار تار آنها را از بحران دور کند کاری که تار تار با خیلی از مربیان کرده است و تیم خوب نیم فصل اول صبا را به یک تیم ضعیف تبدیل کرده است . هرچند زمزمه هایی بر جدایی درخشان از پرسپولیس جدی تر از گذشته به گوش میرسد .

راه آهن تهران-پدیده مشهد

فرهاد کاظمی سومین مربی فصل راه آهن فردا در اولین بازی که هدایت راه آهن را برعهده دارد باید در برابر پدیده مشهد قرار بگیرد . کاظمی بعد از مدتهای طولانی با لکوموتیو به لیگ برتر بازگشته است و باید ایستگاه مشهد را به سلامت سپری کند تا امیدوار به ادامه لیگ باشد .

استقلال خوزستان-ملوان انزلی

قوهای سپید انزلی که با فیروز کریمی دوباره بال گشوده اند فردا برابر شاگردان ویسی قرار میگیرند که خود آنها نیز به سه امتیاز این بازی نیاز مبرم دارند . مصاف تیمهای قعر نشین میتواند حساس و زیبا باشد .

گسترش فولاد تبریزاستقلال تهران

آبی های تبریز و تهران در شرایطی متفاوت به مصاف هم خواهند رفت یکی در جدول از اول دوم و یکی از آخر دوم . کمالوند که به اندازه کافی امتیاز از دست داده است باید روی انگیزه شاگردانش برابر مصاف با تیم بزرگ استقلال حساب باز کند , استقلالی که نمیخواهد خیزش به سمت صدر ناتمام باقی بماند .

سپاهان اصفهانذوب آهن اصفهان

دو تیم خوب اصفهانی شاید فردا بهترین دربی چند سال اخیر اصفهان را رقم بزنند . بعد از چندین سال این دو تیم در اوج قرار دارند و مصاف این دو تیم میتواند حساس باشد . سپاهان که منتظر لغزش استقلال برای رسیدن به صدر است و ذوب آهن که آخرین باختش در خاطر فوتبال دوستان نیست ولی معمولا خوب به سپاهان در دربی ها می بازد .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.