بازی های هفته هشتم لیگ برتر

لیگ-برتر

بازی های هفته هشتم لیگ برتر از امروز با برگزاری یک دیدار آغاز می شود و بقیه بازی ها نیز فردا انجام میشود . بازیهای هفته هشتم به شرح زیر است :

استقلال خوزستان-ملوان انزلی 

دو تیم یکی از شمال و دیگری از جنوب که هردو بیشتر از حد انتظار و پیشبینی تا بدین جای لیگ نتیجه گرفته اند . امروز هفته هشتم را افتتاح خواهند کرد و استقلالیهای خوزستان این امید را دارند که با برد در این دیدار حداقل برای ۲۴ ساعت صدرنشین لیگ برتر باشند .

پدیده مشهد –استقلال تهران 

استقلال صدر نشین یکبار دیگر به مشهد میرود تا برای دفاع از عنوان صدرنشینی خود به مصاف پدیده برود . استقلال با خیل عظیم غایبانی که در تعطیلات لیگ و دوران اماده سازی داشت و غایبان زیاد برای بازی فردا کار سختی در مشهد دارد در دیداری که برای حفظ صدرنشینی نیاز مبرم به برد دارد .

سایپا البرزذوب آهن اصفهان 

مصاف تیمهای چهارم و پنجم جدول با مربیان صاحب سبک خودشان یحیی گل محمدی و مجید جلالی دیدنی خواهد شد .

سپاهان اصفهان-سیاه جامگان 

سپاهان که هفته قبل صدرنشینی را به استقلال واگذار کرده برای بازگشت به صدر جدول به دو تیم مشهدی چشم دوخته تا خود سیاه جامگان را ببرد و پدیده از استقلال امتیاز بگیرد . سیاه جامگان هم اصلا نتایج خوبی در این فصل کسب نکرده و اکنون با سرمربی جدید خود به فکر جبران نتایج از دست داده است .

راه آهن تهراناستقلال اهواز 

دو تیم نیمه پایینی جدول در تهران به دیدار هم خواهند رفت . تیم بازنده در این دیدار با عقب افتادن از سایر تیمها کار دشواری در هفته های آتی از نظر روحی و روانی خواهد داشت و برد برای هر یک از این تیمها ضروریست .

گسترش فولاد تبریزنفت تهران 

نفت یکی از بهترین تیمهای سال قبل که امسال وضعیت جالبی ندارد در برابر گسترشی به میدان می رود که بازیهای خوبی انجام داده و نتایج این تیم هم قابل قبول بوده . یاران کمالوند در تبریز به راحتی تسلیم نخواهند شد .

فولاد خوزستانتراکتورسازی تبریز

سرخهای تبریز و اهواز که برخلاف انتظار در نیمه پایانی جدول هستند و به خصوص فولاد که جایگاه آخر را در جدول دارد چاره ای جز پیروزی در این دیدار مهم ندارند . هر دو مربی در له تیغ هستند …

پرسپولیس تهرانصبای قم 

پرسپولیسیها که در شوک از دست دادن کاپیتان خود هستند باید برابر یاران علی دایی قرار بگیرند . دیداری که با توجه به تبلیغات و شرایط به وجود آمده به نظر میرسد با استقبال خوب تماشاگران برگزار شود و بازی جذابی را شاهد باشیم.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.