بازی های هفته هفدهم لیگ برتر

بازی های هفته هفدهم لیگ برتر فردا شروع می شود و روز جمعه به پایان میرسد و بعد از آن تعطیلات لیگ برتر آغاز میشود و  بازیهای تیم ملی امید شروع می شود . بازیهای هفته هفدهم به شرح زیر است :

لیگ-برتر

فولاد خوزستان-پدیده مشهد

فولاد خوزستان که فاصله امتیزات خود را با تیمهای بالایی بیشتر و بیشتر میکند دیگر فرصتی برای اشتباه ندارد به خصوص در بازیهای داخل خانه که باید سه امتیاز بازی را کسب کند .

سپاهان اصفهانذوب آهن اصفهان

دربی اصفهان در حالی برگزار می شود که ذوب آهن در وضعیت خوبی قرار دارد و برعکس این تیم سپاهانی ها در بحران نتیجه گیری قرار دارند و با استیماج هم نتایج این تیم بدتر از قبل شده . این دیدار هر دو تیم احتیاج به سه امتیاز دارند و ذوب آهن باید امتاز بگیرد تا از غافله صدرنشینان عقب نیافتد و سپاهانی ها هم میخواهند بر بحران به وجود آمده پایان دهند و خود را از رده هشتمی که قرار دارند بالا بکشند .

سایپا البرزراه آهن تهران

ساپای رده پنجمی در برابر راه آهن قعرنشینی قرار میگیرد که اینروزها زمزمه رفتن چند بازیکن خوب این تیم از جمله برادران محمدی به گوش می رسد و وضعیت این تیم برای ادامه لیگ سخت تر هم به نظر می رسد .

پرسپولیس تهراناستقلال خوزستان

استقلال خوزستان صدرنشین برابر پرسپولیسی قرار میگرد که در رده ششم قرار دارد و این دیدار میتواند برای پرسپولیسیها سکوی پرتاب یا فرور فتن دوباره در بحران شود . برد این استقلال خوزستان کار راحتی نیست و آنها برای حفظ صدرنشینی دست به هر کاری خواهند زد و انتحاری بازی خواهند کرد .

تراکتورسازی تبریزگسترش فولاد تبریز

شاید بتوان گفت بی مزه ترین و لوس ترین دربی دنیا در تبریز برگزار میشود . وقتی آقایان کمالوند و زنوزی و سمندر بهترین و کلیدی ترین بازیکنان خود را چند روز قبل از بازی تقدیم تیم دیگر شهر میکنند و در مصاحبه ها قربان صدقه هم میروند نباید فوتبالدوستان انتظار یک بازی پاک را در دربی تبریز داشته باشند …

ملوان انزلی – استقلال تهران

ملوان هم هرچه از لیگ گدشت به قعر جدول نزدیک تر شد و حالا مهاجم خود را هم به تراکتورسازی داده اند و در دروازه هم با قهر دروازه بان اول و مصدومیت دروازه بان دوم خود با مشکل روبرو هست . در سوی مقابل استقلال با انبوهی از بازیکن مصدوم به رقابت با ملوان می آید و بعد از اینکه هته قبل اشتباه داوری مانع صدرنشینی این تیم شد میخواهند قبل از تعطیلات ثدرنشینی را به دست آورند .

سیاه جامگان مشهد –استقلال اهواز

دو تیم قعر جدول و بحران زده چاره ای جز برد ندارن و تازه با برد در این دیدار هم زیاد در وضعیت آنها تغییری ایجاد نخواهد شد ولی میتواند قدم رو به جلو باشد .

صبای قمنفت تهران

تیم رده چهارم صبا در برابر نفتی قرار میگیرد که در بحران مالی است و ئذ آستانه از دست دادن چندین بازیکن شاخص خود . یاران دایی میخواهند با برد در این دیدار در بین تیمهای بالای جدولی باقی بمانند .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.