باور نداریم این سالهای کابوس وار را …

#اختصاصی_آبی_پوشان

✍️ محمود فخرالحاج

🔹استراماچونی چگونه آمد و چطور رفت؟! هنوز برای هواداران آبی مثل یک خواب و خیال چند ماهه به سرعت گذشت.. هنوز باور نکرده اند که چطور صاحب یک سرمربی ایتالیایی شدند، چقدر او را دوست داشتند و چطور به یکباره هنوز به نیم فصل اول نرسیده او را دور از استقلال و جدا شده از تیم دیدند.
🔹هواداران آبی این شش ماهه برایشان عین خواب و خیالی بوده که هرگز دوست نداشتند از آن بیدار شوند و به یکباره با کابوس قهر و جدایی و مذاکره های طولانی مدت ۲۶ روزه مواجه شدند و سپس تمام.. برای همیشه تمام.
🔹بازگشت دوباره فرهاد، کسی که اواخر فصل گذشته بعد از شفر نفر اول نیمکت آبی ها شد و پس از پایان لیگ و به بهانه آمدن یک سرمربی خارجی بزرگ کنار گذاشته شد، و درست پس از جدایی همین سرمربی خارجی بزرگ تنها پس از ۱۲ هفته دوباره به عنوان نفر اول نیمکت به تیم استقلال بازگشت.
🔹همه اینها عین خوابی می ماند که سالهای سال است تجربه شان می کنیم و انگاری قرار نیست از آن بیدار شویم، اگر هم گاه گداری با چند خیال خوش خوابمان به شیرینی گذشت هرگز قرار نبود در بیداری رنگ و بوی خوشی را بچشیم و برای مدتی طولانی به هدفی که همیشه انتظارش را می کشیم نزدیک شویم چه برسد به اینکه برسیم.
🔹برای هواداران این لحظات خوش همچون خوابی می ماند که قرار نیست در بیداری تعبیر شود، گاهی با آمدن تیام و گلزنی های پی در پی او همراه می شود، گاهی با آمدن پاتوسی و گاهی با رسیدن استراماچونی و دیاباته.. و معلوم نیست که این خوابها قرار است تا کجا ادامه داشته باشد؟
🔹برای هواداران این لحظات خوش همچون خوابی می ماند که قرار نیست در بیداری تعبیر شود، وقتی دوام حضور تیام و پاتوسی و بعد از آنها استراماچونی حتی به یک نیم فصل ختم می شود و قرار نیست یک فصل تمام با آنها به خوشی و لذت برسیم.
🔹هنوز هیچ کدام از این فصل های کابوس وار را باور نداریم..باور نداریم و نخواهیم داشت حتی اگر شش سال طول کشیده باشند و ادامه دار شدند.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.