باید برای سهمیه آسیا و آبروی استقلال بجنگیم

محمود فکری کاپیتان اسبق و مربی فعلی استقلال در مورد باخت استقلال به فولاد و علل این باخت صحبت میکند :

عکس استقلالیها در اهواز

چرا باختید؟!

نمی‌دانم. از خودمان بنالیم ؟ از دیگران بنالیم؟ نمی‌دانم چرا باختیم!

خیلی‌ها باخت استقلال را به تعویض‌های اشتباه آقای قلعه‌نویی ربط می‌دهند. چقدر موافق این مساله هستید؟

تعویض اول استقلال براساس این بود که خرسندنیا یک کارت گرفته بود و طوری بازی می‌کرد که احتمال اخراجش وجود داشت به همین خاطر آقای قلعه‌نویی او را از زمین مسابقه بیرون آورد. تعویض دوم و برهانی هم به خاطر این بود که بازی هجومی‌تر شود پس فکر نکنم باخت استقلال ربطی به تعویض‌ها داشته باشد.

پس خودتان فکر می‌کنید دلیلش چه بود که برد را با باخت عوض کردید در حالی که به سه امتیاز این بازی برای قهرمانی نیاز داشتید!

بله ما به این سه امتیاز نیاز زیادی داشتیم اما باخت به این نیست که مربی تعویض اشتباه انجام داده است. این باخت می‌تواند دلیل‌های مختلفی داشته باشد از جمله اشتباهات فردی اما یک دلیل مهم دیگری هم داشت.

چه دلیلی؟

اگر بگوییم، می گویند بهانه آورد و دوباره تقصیرها را گردن کروش انداخت اما باور کنید لجبازی‌های کروش به تیم ما ضربه می‌زند. این آقا برای اینکه به ما ضربه بزند حتی بازیکنان ناآماده را هم دعوت می‌کند تا در کنار تیم نباشند.

منظورتان کدام بازیکن است؟

شما نگاه کنید خسرو حیدری مصدوم است ولی او را به ایران نمی‌فرستند! در حالی که حضورش اصلا اثری نداشت. اگر حیدری به ایران می‌آمد درمان می‌کرد و می‌توانست به تیم کمک کند. ما کرار را نداشتیم، خسرو را نداریم همه این دلایل را کنار هم بگذارید متوجه دلیل باخت استقلال می‌شوید.

یعنی کادر فنی و تفکراتشان تقصیری ندارند؟

اگر بازیکنان کلیدی تیم توانایی لازم را داشته باشند تیم کارآیی لازم را ندارد؟ ما از تیم ملی ضربه‌های زیادی خوردیم. همانطور که گفتم آقای کروش از قلعه‌نویی خوشش نمی‌آید و به خاطر لجبازی با او به تیم ما ضربه می‌زند.

راستی مشکلات مالی‌تان حل شد، قبل از شروع سال جدید خیلی گلایه داشتید؟

قبل از عید ۱۰ میلیونی دادند. بعد از ۸ ماه این مبلغ را دادند. گفتم خیلی از مسائل در نتیجه نگرفتن اثر دارد از جمله همین مساله مالی. تیم‌های فولاد و سپاهان بعد از هر برد پاداش می‌گیرند آن وقت ما!

در صحبت‌های خود نشان دادید که از کسب عنوان قهرمانی نا امید شدید؟!

به نظرم استقلال دیگر نمی‌تواند قهرمان شود اما ما باید برای سهمیه آسیا و آبروی استقلال بجنگیم چون بازی‌های سختی هم در پیش داریم.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.