باید به بردن عادت کنیم

🔹عبور از آن هفته های سخت و ناامید کننده و پرناکامی بالاخره حاصل شد.. بالاخره قرار نبود همیشه ناراحت باشیم، قرار نبود همیشه به تساوی ها و شکست های بد و ناامید کننده عادت کنیم. چون هیچگاه عادت تیم های بزرگ و مشهور و پرهوادار اینگونه نبوده و نیست.
🔹باید دوباره برمی گشتیم به اصل خودمان، به اصل پرافتخار بودنمان، به اصل کوبنده مان، به اصل روحیه برد طلبی و کسب بردهای پشت سرهم.
🔹شاید استقلال این چند فصل گذشته آنقدر از ستاره ها و بازیکنان بزرگ بی بهره و محروم شده اما نباید این دلیلی باشد که تیم های دیگر از این ضعف به سود خودشان استفاده کنند.
🔹قرار نیست چون ستاره نداریم، پس تیم های حریف استقلال را دست کم بگیرند و هر کاری دلشان بخواهد به سادگی در زمین انجام دهند.
🔹استقلال باید ثابت کند که همیشه استقلال است و پرافتخار، همیشه استقلال است و پرطرفدار. و این اثبات حقانیت اش را تنها و تنها باید با بردهای پیاپی و کسب قهرمانی بدست بیاورد.
🔹آنقدر باید بازیهایش را ببرد که به برد دیگر عادت کند و نه تساوی و نه شکست برایش ممکن نباشد.
🔹شاید این حرفها را در روزهای خوشی مان می زنیم و از این روزهای تیم محبوبمان بسیار راضی و شگفت زده ایم، اما واقعیت نه در حال حاضر بلکه حتی در آن اوایل فصل که از اصل خودمان هم دور بودیم بیان می کردیم.
🔹این استقلال باید به برد عادت کند تا دوباره بتواند به شرایط خوب و ایده آل یکی دو دهه گذشته خودش برگردد.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.