با احترام به امید ابراهیمی , مرد سال از طریق برنامه نود انتخاب نمی شود

گویا در برنامه دیشب نود و مسابقه پیامکی این برنامه امید ابراهیمی به عنوان نفر اول و از دید این برنامه مرد سال فوتبال ایران انتخاب شده است .

در کمال تعجب پستهای رنگارنگ و تبریک را برای امید ابراهیمی از پیج باشگاه گرفته تا پیج های هواداری مشاهده کردیم . افرادی که برنامه نود و مسابقات پیامکی آن را قبول نداشتند با افتخار کسب این عنوان را تبریک میگفتند .

بیایید اول تکلیف خودمان را با این برنامه و مسابقات پیامکی آن مشخص کنیم که آیا قبولش داریم یا نه ؟ یا فقط وقتی قبولش داریم که به نفع ماست ؟

با تمام احترامی که برای امید ابراهیمی قائل هستیم و معتقدیم فرمانده استقلال لایق کسب عنوان مرد سال فوتبال ایران است ولی باید بگوییم که هیچ جای دنیا مرد سال فوتبال با نظرسنجی یک برنامه تلویزیونی انتخاب نمیشود .

مرد سال فوتبال(یا هر عنوان دیگری) با نظرخواهی از پیشکسوتان فوتبال و خبرنگاران برجسته و نخبگان فوتبالی اتخاب می شود نه با نظر هواداران احساسی و متعصب .

این مطلب را در زمانی نوشتیم که بازیکنی از استقلال در این مسابقه پیامکی اول شده است تا دید غیر رنگی خود را نشان دهیم و با نتیجه یک مسابقه پیامکی یک برنامه را تا عرش بالا و یا تا فرش پایین نیاوریم .

هادی صاحب خواجه- آبی پوشان

تلگرام استقلال

دیدگاه برای “با احترام به امید ابراهیمی , مرد سال از طریق برنامه نود انتخاب نمی شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.