با اعلام فتاحی ؛ بازی صنعت نفت آبادان و استقلال قطعا برگزار می‌شود

سازمان لیگ با درخواست باشگاه استقلال مبنی بر تعویق افتادن دیدار این تیم مقابل صنعت نفت آبادان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به خاطر شرایط نامساعد آب‌وهوایی تهران، مخالفت و به این باشگاه تاکید کرد بازی در همان زمان اعلام شده برگزار خواهد شد.

سعید فتاحی با بیان این موضوع گفت: عبداللهی سرپرست تیم استقلال در تماس با من درخواست به تعویق افتادن بازی  تیمش با صنعت نفت آبادان را داشت اما به او گفتم تحت هیچ شرایطی نمی‌توانیم این بازی را در زمان دیگری برگزار کنیم. حتی به او گفتم خودشان زمانی را پیشنهاد دهند که واقعا روزی را پیدا نکردیم. ضمن اینکه ما یک بار به خواسته دو باشگاه بازی را به تعویق انداختیم و دیگر نمی‌توانیم کل برنامه بازی‌های لیگ را به خاطر این بازی به هم بزنیم.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که استقلالی‌ها می‌گویند به خاطر شرایط آب‌وهوایی تهران امکان تمرین کردن در زمین چمن را ندارند، عنوان کرد: ما مسئول برگزاری یا عدم برگزاری تمرین تیم‌ها نیستیم. وقتی هوای اهواز نامساعد بود تیم استقلال خوزستان ۳ روز متوالی نتوانست تمرین کند. به هر حال با توجه به وضعیت آب‌وهوایی کشور خیلی از تیم‌ها این روز‌ها مجبورند در سالن تمرین کنند و ما واقعا دیگر نمی‌توانیم به خاطر بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا و برنامه‌های تیم ملی تغییر در برنامه بازی‌ها ایجاد کنیم.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.