با این نتایج طلسم این فصل را هم بشکنید

🔹تیم مان هفته هاست خوب نتیجه می گیرد.. تیم مان شش هفته است که روی دور برد و موفقیت افتاده.. تیم مان از طلسم گل نزدن رها شده و هر هفته به کمتر از دو سه گل راضی نمی شود.. تیم مان نه به تیم های دسته اولی رحم می کند، نه به تیم های ته جدولی و نه صدرجدولی.
🔹تیم محبوب مان شش هفته است که همان تیمی شده که همیشه انتظار بودنش را داشتیم و داریم.. تیم محبوب مان تبدیل به همان استقلالی شده که از همان دقیقه اول لرزه به اندام حریفانش می اندازد.. تیم محبوب مان دیگر از دقیقه ۸۰ و ۸۵ به بعد دیدنی تر می شود و اصلا خستگی برایش معنایی ندارد.
🔹همه اینها را گفتیم و از تمامی بابت هایش بسیار خوشحالیم.. درست مثل فصل گذشته که روی دور برد قرار گرفته بودیم.. درست مثل دو فصل گذشته که در مقطعی مثل حالا، تیمی ساخته شده بود که به جز برد به هیچ نتیجه دیگری فکر هم نمی کرد اما…
🔹اما، اما، اما… بردهایش را در زمانی که نیاز داشتیم و باید می بردیم تا به هدف می رسیدیم ادامه نداد.. شش هفته متوالی تبدیل به ۸ هفته شد، ۸ هفته برد متوالی حتی به یک نیم فصل هم رسید اما چند هفته پایانی لیگ که انتظار داشتیم بردهایش را ادامه دار کند تا به قهرمانی برسد، نشد که نشد..
🔹حال حق می دهید که ته دل مان حتی به اندازه یک ذره از تجربیات دو سه فصل گذشته که در زمان خودش به آن نیاز داشتیم بترسیم.. می توانیم بگوییم که ته دل مان هنوز ترس عدم نتیجه گرفتن در هفته های سرنوشت ساز را داریم.
🔹هر چند هنوز زود است که به آن زمان فکر کنیم و هنوز در اوایل فصل قرار داریم و دوست داریم با همین بردها و نتایج درخشان خوش باشیم و خوشحالی کنیم، اما وقتی به نتیجه کار که آخر فصل می رسد و به آن فکر می کنیم، دوست داریم که این فصل دیگر نتیجه کار مثل دو فصل گذشته نشود.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.