با دیاباته همیشه بهار می ماند

🔹قرار بود بنویسیم با یک گل هم بهار می شود اما ته دلمان ترسید که همیشه یک گل تضمینی برای برد نیست، اما وقتی بازی این تیم و این استقلال را دیدیم به این نتیجه رسیدیم که با این تیم با یک گل هم همیشه بهار می شود.
🔹باز هم یک برد دیگر و این شکست ناپذیری به ۹ هفته رسید.. ۹ هفته یکی از دیگری بهتر.. ۹ هفته بازی به بازی دیدنی تر و جذاب تر و دلنشین تر.. و مایی که همیشه این تیم را انتظار می کشیدیم.
🔹حال بیشتر متوجه می شویم که چرا برای یک مصدومیت این همه دلهره و آشوب توی دلمان ایجاد شده بود.. اینکه اصلا دوست نداریم نه دیاباته را مصدوم ببینیم و نه قائدی را.
🔹زوج دوست داشتنی و هماهنگ و گلزن یکی همین دو نفر.. و چقدر دلشوره داشتیم برای مصدومیت دیاباته و اینکه آیا به این بازی می رسد یا نه؟! و چقدر خوشحال شدیم وقتی اسمش را در ترکیب ثابت بازی در کنار قائدی دیدیم.
🔹واقعا داشتن چنین بازیکنانی برای هر تیمی نعمت است و کاش مسئولان استقلال از همین حالا و نه خیلی دیرتر و بعدتر ها، هوای تیم و بازیکنانشان را داشته باشند.
🔹یک بازی دیاباته پاس گل می دهد و قائدی گلزن می شود و بازی دیگر این قائدی پاس گل می دهد و دیاباته بی نقص و زیبا و قوی و کوبنده توپ را به گل تبدیل می کند و چه زوج دوست داشتنی و گلزنی شده اند این دو آبی پوش بی نظیر.
🔹آری شاید تا قبل از این برای هر بازی انتظار دو گل و بیشتر را از آبی پوشان داشتیم، اما وقتی دیاباته گل می زند باورمان می شود که با یک گل شیخ دیاباته هم همیشه بهار در خانه مان می ماند.
🔹می پذیریم و قبول می کنیم همیشه هم قرار نیست بازی ها پرگل تمام شوند، گاهی خوشحالی برد با همین یک گل آنقدر زیاد است که تفاوتی با بردهای پرگل نمی کند.. امروز جشن حضوری ۶۵ هزار نفره و خوشحالی میلیون ها هوادار در پای گیرنده هایشان به اندازه یک برد پرگل ارزشمند بود.
🔹آبی پوشان شاید حالا با یک بازی بیشتر نسبت به سپاهان و دو بازی بیشتر از پدیده موقتا صدر جدول در ایستاده است اما خیالمان از بابت این تیم و بازیکنان و سرمربی اش آنقدر راحت است که مطمئن هستیم با همین شیوه صدر جدول به طور قطع در اختیار استقلال قرار خواهد گرفت.

 

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.