با شفر هم به قهرمانی نرسیدیم

#یادداشت_روز

🔵 با شفر هم به قهرمانی نرسیدیم

✍️ محمود فخرالحاج

🔹پس از شکست در دربی و سپس شکست آسیایی مان برابر الهلال و آخرین نقطه امیدی که به این تیم داشتیم و برابر پدیده در مشهد به کلی خاموش شد، مشخص شد که استقلال با شفر هرگز نمی تواند نتیجه بگیرد.
🔹لاقل در این یک فصل و نیم ثابت کرده که شفر یا برای درست کردن یک تیم نیاز به زمانی طولانی دارد شاید چندین فصل یا اینکه او هرگز مربی موفقی برای تیم استقلال نمی تواند باشد.
🔹با شفر یک فصل دیگر قرارداد داریم و از همین جا متوجه شده ایم که استقلال با شفر حتی فصل آینده هم با این اوضاع کنونی نمی تواند نتیجه بگیرد.
🔹شاید حسن بزرگ شفر که برای استقلالی ها موجب رضایت نسبی را فراهم آورده بردهای زیادی که در طول حضورش برای استقلال کسب کرده است باشد. اما مهم تر از این بردهای سریالی شاید برای هواداران نتیجه گرفتن نهایی پراهمیت باشد.
🔹اینکه تیم محبوبشان بتواند در بازیهای بزرگ نتیجه بگیرد.. اینکه بتواند دربی ها را پیروز شود و در بازیهای سخت و سنگین و سرنوشت ساز که یکی از آنها همین بازی برابر پدیده بود موفق و پیروز بیرون بیاید باشد.
🔹استقلال و هواداران یک فصل و نیم تیم شفر و عملکرد شفر را به نظاره نشستند و به وضوح دیدند که این پیرمرد آلمانی هم نمی تواند تیم محبوبشان را به سرمنزل مقصود برساند.
🔹شفر مرد میدان های بزرگ و حساس نیست و در زمانی که احتیاج به برد و نتیجه گرفتن داریم سخت و بد عمل کرده است.
🔹نمی دانیم سرنوشت تیم محبوبمان چگونه با دور شدن از قهرمانی بسته شده است، دو فصل با پرویزخان مظلومی، یک فصل با منصوریان و یک فصل و نیم با شفر، مجموعا نزدیک به ۵ فصل است که استقلال رنگ قهرمانی در لیگ را ندیده است.

تلگرام استقلال

1 دیدگاه برای “با شفر هم به قهرمانی نرسیدیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.