با هوادار روراست باشید

🔹هوادار از این حرفهای دو پهلو و از این عملکردهای بی هدف به سطوح آمده است..
🔹از این همه پنهان کاری هایی که می دانیم روزی روزگاری عیان خواهند شد اما آن روز دیگر نه خبری از فتحی است و نه خطیر.. همچنان که پشت پرده های مدیریت های گذشته عیان شدند اما چه سود.. چه فایده..
🔹هوادار از عیان شدن این همه پنهان کاری ها در زمانی که دیگر هیچ ارزشی برای اصلاح آنها نیست چه سودی برایشان و برای تیم محبوبشان استقلال خواهد داشت.
🔹تمام این حرفها را چه در زمان مدیریت افشارزاده اعلام کردیم و بلند هم فریاد زدیم، چه در زمان مدیریت افتخاری و چه حالا در زمان فتحی، وقتی گوش شنوایی بدهکار فریادهای هوادار نیست.
🔹هر سال تعداد خروجی های استقلال از وردی هایش بیشتر است.. هیچ تضمینی برای ماندگاری بازیکنان در تیم نیست بخصوص اگر بازیکن تبدیل به ستاره شود دیگر نگه داشتن آن بعید می شود و محال.
🔹هر سال این همه بازیکن جوان و ناآشنا به تیم اضافه می شوند و پس از یک فصل یا از تیم کنار می روند یا آنقدر ضعف دارند و با تیم بزرگ استقلال و بازی کردن در آن ناآشنا که هیچ سودی برای باشگاه نخواهند داشت.
🔹همیشه گفته ایم استقلال بازیکن ستاره و بزرگ می خواهد و جای بازیکنان گمنام و ناآشنا نیست اما هر فصل به تمامی این خواسته ها و گفته هایمان بی توجهی می کنند و..
🔹داستان هر فصل تکرار می شود و هنوز روراستی با هوادار که مثلا صاحب اصلی باشگاه و تیم است صورت نمی گیرد.
🔹هوادار سخت به گفته های مدیران و مسئولان تیم محبوبش اعتماد می کند چون همیشه گفته هایشان برعکس انجام شده اند یا به سرانجام نرسیده اند.
🔹هوادار سخت از عملکرد ضعیف و نافرجام مدیران تیم محبوبشان به سطوح آمده و دیگر به هیچ یک اعتماد و اعتقاد ندارد.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.