با چنگ و دندان برای نایب قهرمانی بجنگ

🔹هرگز دوست نداریم خاطره تلخ از دست دادن امتیاز در هفته های پایانی در فصل های گذشته این فصل هم برای استقلال تکرار شود.
🔹از دست دادن رده دوم و نایب قهرمانی کم از از دست دادن یک جام ندارد.. وقتی که با هزار سختی راه دشواری را طی کردیم تا به این جایگاه برسیم چرا با چند نتیجه باور نکردنی کاری کنیم که دوباره چند پله سقوط کنیم و به جایگاهی که هرگز در شأن تیم محبوبمان نیست منتقل شویم؟
🔹پس از تعیین قهرمان حالا جنگ برای نایب قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی کم از رسیدن به قهرمانی ندارد و تیمی که بتواند بیشترین امتیاز را بدست بیاورد در این جایگاه خواهد ایستاد.
🔹پس از دست دادن امتیاز در این دو هفته پایانی دقیقا یعنی از دست دادن نایب قهرمانی و تیم استقلال هم در طی این چند فصل گذشته در از دست دادن امتیاز و از دست دادن رده های بالای جدول باتجربه شده است، و دیگر قرار نیست از این تجربه های تلخ دوباره بدست بیاورد بلکه باید از آنها درس بگیرد و این فصل در همین هفته پایانی با چنگ و دندان برای نایب قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی با تیم های تراکتور و سپاهان بجنگد.
🔹وقتی هنوز تکلیف مان در جام حذفی برای رسیدن به قهرمانی معلوم نیست و به واقع دو بازی سخت که یکی عبور از دربی هفته آینده تهران است و دیگری احتمالا بازی دوباره برابر تراکتور در فینال، پس کسب سهمیه آسیایی در لیگ با حفظ نایب قهرمانی امری بدیهی و قطعی تری است.
🔹بازی آخر برابر شاهین در بوشهر قطعا سخت ترین و نفس گیر ترین بازی استقلال در هفته های پایانی خواهد بود که تنها و تنها با کسب ۳ امتیاز می تواند نفس راحت و مطمئنی برای قطعی کردن جایگاه دومی و نایب قهرمانی خود بکشد.
🔹به همین دلیل باید تمام سعی و تلاش خود را در همین بازی آخر برابر شاهینی ها بکار گیرد و به نتیجه ای جز برد هرگز فکر نکند، چون تنها با برد در این بازی می تواند با قاطعیت نایب قهرمان شود و دیگر کاری به نتایج تیم های دیگر نداشته باشد.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.