با گل سردی و سکوت آزادی شکسته شد

🔹سخت است مجبورت کنند که بدون هوادارانت در ورزشگاه از حریفت میزبانی کنی.. سخت است از حق طبیعی ات بگذری و حاضر شوی که در سکوت و سردی آزادی به میدان بروی تنها و تنها برای احترام به قانون.
🔹سخت است در غیاب مهاجمان گلزن و دوست داشتنی ات (دیاباته و قائدی) بازی کنی و امید داشته باشی که همچنان همان نتایج درخشان و پرگل هفته های گذشته را تکرار کنی.
🔹در این ورزشگاه و زمین ساکت و سرد تنها با گل می توان از عهده اش برآمد.. هر چقدر این سکوها خالی باشند و هر چقدر سرمای هوا استخوان سوز باشد تنها با گل می شد به آن گرما داد.
🔹در غیاب مهاجمان گلزن مان و امیر ارسلان تک و تنها در خط حمله (البته با احترام به علی دشتی که زوج او در خط حمله است) گل اول را زدیم و فریاد شادی مان را از کیلومترها دورتر و از گیرنده های تلویزیون تقدیم تیم محبوبمان کردیم تا نشان دهیم که شاید مجبورمان کردند که از نزدیک تو را همراهی نکنیم، اما از راه دور قلب هایمان تندتر و عاشقانه تر از هر زمان دیگری به عشق گل ها و بردهای همیشگی ات به تپش در آمده است.
🔹یک نیمه گذشت و یک نیمه دیگر از بازی باقیمانده است و ما چشم انتظار ثبت بردی دیگر هستیم تا این روزهای ساکت و سرد را تنها و تنها به عشق بردهای تیم محبوبمان سپری کنیم و برایمان گرمابخش شود.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.