با یک برد جان گرفتیم

🖌 استقلال و هوادار
با یک برد جان گرفتیم

✍️ محمود فخرالحاج

🔹برای تیمی که با برد هفته هایش را می گذراند، شش هفته ناکامی و انتظار برای رسیدن بردی دیگر زمان کم و آسانی نبود.
🔹از دست دادن صدر جدول و حفظ جایگاه برای کسب سهمیه آسیایی و سقوط چند پله ای تنها و تنها بخاطر از دست دادن امتیازاتی بود که امیدواریم ما را در پایان فصل حسرت زده نکند.
🔹گلزنی دوباره شیخ دیاباته و بازگشت امیدوار کننده اش در کنار ارسلان مطهری توانست جان تازه ای نه تنها به کل تیم بلکه حتی به هوادار بدهد.
🔹در یک بازی که مالکیت توپ و فرصت های گلزنی میزبان بیشتر از استقلال میهمان بود، تنها با استفاده از تک فرصت های طلایی گلزنی توانست دو گل ارزشمند و دوست داشتنی برایمان به ارمغان بیاورد.
🔹این برد در شش هفته پایانی می تواند نوید یک پایان طوفانی برای این فصل باشد به این شرط که باور داشته باشیم فصل و کسب سهمیه هنوز برای استقلال تمام نشده است.
🔹هر چند بازی های سخت و مهمی برابر سپاهان و شاهین و پارس جنوبی و…و… پیش رو داریم اما برای تیمی که هدفش تنها و تنها برد باشد و کسب ۳ امتیاز، مثل بازی برابر نفت آبادان، بقیه بازی ها با حریفانش هیچ تفاوتی نمی کند.
🔹این برد پس از چهار هفته انتظار برای هواداران زمانی شیرین و فراموش نشدنی می شود که آبی پوشان هفته های باقیمانده را هم همچون این بازی خوب و دقیق و دلنشین پشت سر بگذارند.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.