ببر و به صدر تکیه بزن

🖌 ببر و به صدر تکیه بزن
سلام استقلال به صدر جدول

✍️ محمود فخرالحاج

🔹تا آنجایی که دیده می شود و بسیاری می گویند اوضاع تیم استقلال لااقل در جدول و روی کاغذ بد نیست و تنها اختلاف و فاصله اش با صدر ۳ امتیاز است که آن هم در صورت برد در بازی فردا برابر شهر خودرو به صفر می رسد و صدرنشینی به استقلال می رسد.
🔹اما اینکه آبی پوشان زیبا و هماهنگ و دلچسب و شیرین بازی نمی کنند تا به برد برسند شاید بزرگترین معضل و دغدغه هواداران از تیم محبوبشان می باشد که باعث شده دو هفته متوالی تنها دو تساوی مایوس کننده کسب کند.
🔹شاید هنوز هفته پنجم و ششم است و آن انتظاری که از تیم محبوبمان داریم لااقل در این هفته های ابتدایی خیلی زود برآورده نشود، اما ما هر فصل این اوضاع را از تیم محبوبمان شاهد هستیم و دوست نداریم که این فصل هم حسرت از دست دادن امتیازهای هفته های ابتدایی در پایان فصل دوباره نصیب مان شود.
🔹بردن، کسب سه امتیاز حتی با عدم ارائه بازی زیبا در همین هفته های ابتدایی هم می تواند باعث رضایت هواداران شود و این تساوی های ناامید کننده متوالی باعث ناراحتی و ناامیدی حتی در این هفته های آغازین فصل شده است.
🔹بهترین فرصت برای رسیدن به صدر با کسب ۳ امتیاز در مشهد امکان پذیر است اگر آبی پوشان بدانند که هر بازی این فصل حکم بازی مرگ و زندگی را دارد و از دست دادن حتی یک امتیاز هم باعث تزلزل و آشفتگی رده و رتبه تیم در جدول خواهد شد آنگاه بدست آوردن ۳ امتیاز به هر قیمتی خیلی زود ممکن می شود.
🔹صدرنشینی در هفته ششم بهترین فرصت برای آبی پوشان است که در همین ابتدای فصل طعم شیرین صدرنشینی را بچشند و آنگاه تکلیف صدرنشینی تنها و تنها به دست خودشان خواهد افتاد و حفظ صدرنشینی که بالطبع سخت تر از رسیدن به آن است تنها تکلیف و وظیفه مجموعه تیمی استقلال می شود.
🔹بی صبرانه منتظر صدرنشینی تیم محبوبمان در مشهد و در هفته ششم هستیم تا ثابت کنیم که انتقادهای صحیح و عاقلانه و دلسوزانه از تیم و کادرفنی موجب رسیدن این تیم به صدر جدول شده است و هیچگاه قصد انتقاد نادرست و کوبیدن تیم و کادرفنی را نداشته و نداریم.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.