بخاطر استقلال از فرهاد حمایت می کنیم

🔹شاید تا زمانی که از بازگشت استراماچونی به طور کامل قطع امید نکرده بودیم و هنوز منتظر بازگشت دوباره او بودیم هرگز حاضر نبودیم هیچ فردی را به جانشینی ایشان بر روی نیمکت ببینیم، چون هنوز امید به بازگشت داشتیم و برایش نزدیک به چهار هفته صبر کردیم و انتظار کشیدیم.
🔹اما وقتی به طور قطع از نیامدن استراماچونی اطمینان پیدا کردیم و در این برهه زمانی که نه فرصتی برای انتخاب سرمربی خارجی بزرگ دیگری را داریم و نه امکانات مالی آن را (با توجه به مطالبات چند صد هزار دلاری شفر از فصل گذشته و مطالبات جدید استراماچونی) پس بالاجبار به گزینه داخلی بسنده می کنیم.
🔹شاید عده ای از بازگشت دوباره مجیدی حمایت نکنند و هنوز به دنبال سرمربی خارجی باشند اما در این برهه زمانی معتقد هستیم که باید از مجیدی به عنوان سرمربی جدید تیم محبوبمان استقلال حمایت کرد تا زمانی که منافع تیم در گرو حضور ایشان باشد.
🔹اگر خدای ناکرده تیم نتوانست به آن جایگاه خودش برگردد و اتفاقات دیگری که هرگز دوست نداریم در مورد آنها صحبت کنیم رخ بدهد آنگاه دیدگاه مان کاملا متفاوت خواهد شد و به طور قطع منافع تیم محبوبمان را به منافع شخصی دیگران ترجیح خواهیم داد.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.