بدترین نتیجه دوران مربیگری را گرفته ام

امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال  در نشست خبری پیش از بازی با استقلال خوزستان گفت: به شهری آمده‌ام که خاطرات خوبی در آن دارم. خوشحالم که شنیدم استقلال اهواز صدرنشین لیگ یک است. بازی در خوزستان برای هر تیمی به عنوان میهمان سخت است. ما با تیمی بسیار خوب و فوتبال‌فهم بازی داریم و مطمئنا بازی خوبی خواهد شد.

قلعه نوعی در  ادامه افزود : چند بازیکن مصدوم داریم که امیدوارم بازیکنان جوانی که جایگزین آنها کرده‌ایم موفق عمل کنند. بازی کردن خسرو حیدری، حنیف عمران‌زاده و محمد قاضی در پرده ابهام است و منتظر نظر تیم پزشکی هستیم.

سرمربی استقلال در مورد فهرست بازیکنان مورد نظرش گفت: فهرست بازیکنان مورد نظرم را به باشگاه ارائه کردم در حال حاضر میلاد سلیمان‌فلاح را جذب کرده‌ایم و به دنبال یک هافبک ششدانگ هم هستیم. لیست خروجی هم نداریم.

قلعه‌نویی در مورد شرایط تیموریان گفت: از وضعیت تیموریان خبر ندارم که می‌ماند و یا می‌رود. قرار بود جلسه‌ای برگزار شود که از نتیجه آن بی‌خبرم.

قلعه‌نویی در مورد مشکلاتی که برای فولاد به دلیل استفاده از بازیکنان سرباز پیش‌آمد گفت: با توجه به اینکه فولاد نماینده ایران در فوتبال آسیا است امیدوارم بستری فراهم شود که بازیکنان ملی را در اختیارش قرار بدهند تا بتواند از نام فوتبال ایران در آسیا دفاع کند یا حداقل شرایطی فراهم شود که بازیکنان خاطی بتوانند در آسیا برای فولاد بازی کنند. البته من در جایگاه قضایی و رسیدگی به تخلفات موجود نیستم اما امیدوارم که به فولاد خوزستان کمک شود.

سرمربی استقلال در مورد نتایج این فصل تیمش گفت: از ابتدای مربیگری‌ام تا کنون بدترین نتیجه را در این فصل گرفتم. در تعطیلات لیگ سعی می‌کنیم تمرکز تیم بهتر شود و نتایج بهتری در ادامه کار بگیریم. هیچ بازیکنی به عمد ضعیف بازی نمی‌کند . باید در ایجاد تمرکز و نظم بازی تلاش بیشتری کنیم.

قلعه‌نویی در مورد تیم ملی و تیم امید ایران گفت: باید حمایت بیشتری از این دو تیم انجام شود.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.