بدشانس مثل شیخ دیاباته

🔹باز دربی و باز یک غیبت دیگر.. مصدومیت تکراری و دوباره نرسیدن مهاجم دوست داشتنی مان به دربی شده دغدغه و نگرانی ویژه مان.
🔹چقدر شیرین است و به نوعی چقدر می تواند سخت باشد در زمانی که تیم محبوبت سه مهاجم آماده، قبراق و شش دانگ و گلزن داشته باشد و برای مصدومیت یکی از آنها این همه دغدغه و نگرانی داشته باشی.
🔹آری برای ما که هم دیاباته را داریم و هم قائدی را و هم به سلامتی ارسلان مطهری را، حتی مصدومیت یکی از آنها و غیبت و عدم حضورش در بازی مهمی همچون دربی نگران کننده و پردغدغه می شود.
🔹وقتی می بینیم که دیاباته حتی برای بازی رفت هم بخاطر همین مصدومیت نتواند حضور پیدا کند و غایب بزرگ دربی نیم فصل اول بود، هرگز باور این را نمی کردیم که برای بازی برگشت هم او را دوباره به دلیل مصدومیت تکراری نداشته باشیم.
🔹به واقع شیخ دیاباته چقدر می تواند در یک فصل بدشانس باشد که دو بازی مهم و بزرگ فصل (دربی های پایتخت) را به دلیل مصدومیت غایب باشد.
🔹هر چند خوب می دانیم شاید آنقدرها دیاباته نگران عدم حضورش در دربی نباشد و با وجود قائدی و مطهری خیالش از بابت خط حمله تا حدودی راحت باشد. اما ما هواداران دلمان همچنان پیش دیاباته است.
🔹و با این وجود هر سه مهاجم دوست داشتنی تیم محبوبمان را کنار همدیگر می خواهیم، چون این مثلث آتیشین با وجود دیاباته و قائدی و مطهری تکمیل می شود.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.