بذر بی اعتمادی کاشتید

🔹خودمان هم مانده ایم کدام حرف را باور کنیم؟ آنقدر حرف های ضد و نقیض پشت سر هم می شنویم و می خوانیم و درست برعکس همه آنها اتفاق افتاده است که دیگر نمی توانیم به هیچ کدام از حرفها اعتماد کنیم.
🔹چه حرفهایی که زمان افشارزاده توسط ایشان و هیات مدیره شان گفته می شد و در عمل چیز دیگری را می دیدیم، چه زمان مدیریت ناکارآمد افتخاری و هیات مدیره اش که باز آنقدر با گفته هایشان و با وعده و وعیدهای تو خالی و بی اثرشان روی اعصاب و ذهن هواداران حرکت کردند که هوادار از دست تک تک شان عاصی شد.
🔹 اینبار هم با یک مدیر دیگر بنام فتحی تمام آن داستان چهار فصل گذشته مثل یک فیلم تکراری برای هواداران تکرار شد، باز وعده و وعیدهای تو خالی و گول زننده، و در عمل رفتارها و نتایج تلخ و ناامید کننده را شاهد بودیم.
🔹واقعا خسته شدیم، آنقدر در طی این شش فصل گذشته از وزارت گرفته تا تمامی مدیران و مسئولان و هیات مدیره داخل باشگاه با گفته ها و عملکرد خود بذر بی اعتمادی و دروغ را در ذهن هواداران کاشته اند که هوادار دیگر به هیچ یک از گفته های این اشخاص اعتماد نمی کند.
🔹شاید در ظاهر فتحی از مدیریت استقلال کنار رفته باشد اما هنوز همان هیات مدیره مشغول فعالیت است و رئیس آنها به عنوان سرپرست موقت زمام اموری را بر دست گرفته که خود یکی از عاملان ایجاد این بی اعتمادی ها است.
🔹برای ما این هیات مدیره ادامه روی همان مدیریت اشتباه فتحی است و تا زمانی که شخصی دلسوز، با سابقه و با کارنامه درست و حسابی برای مدیریت استقلال انتخاب نشود همچنان به هیچ یک از گفته ها و خبرهای رسیده از سوی این هیات مدیره اعتماد نخواهیم کرد.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.