برای تشییع جنازه استقلال شما هم دعوتید

سرطان را به جان استقلال ما انداخته اند و درمان هم نمیکنند تا کلا کار از کار بگذرد و کورسوی امید به درمان هم از بین برود .

همه دوستانی که به خاطر حمایت از سرمربی وقت تیم ما را متهم کردید اگر چیزی نمیگوییم به خاطر نداشتن حرف نیست برای این است که دلمان شکسته است برای این است که کاری از دستمان بر نمی آید برای این است که منتظر نشستیم استقلالمان کاملا بمیرد تا برویم بر روی مزارش اشک بریزیم . شما را هم دعوت میکنیم در تشییع جنازه استقلال بزرگ شرکت کنید .

دوستان عزیزم چرا حمایت های ما را پای فرد خاصی یا سرمربی خاصی میگذارید ؟ حمایت ما برای هیچ فرد خاصی نیست برای استقلال بزرگ است همانگونه که از زمانهای قدیم با مجموعه های قبلی (آبی دلان ) و مجموعه فعلی آبی پوشان از زمان منصورخان پورحیدری و ناصر خان حجازی و امیر خان قلعه نوعی و فیروز کریمی و پرویز خان مظلومی و صمد مرفاوی و اکنون هم علی منصوریان حمایت میکنیم .

اگر استقلال هوادار نداشت اگر استقلال این حمایت ها را نداشت تیمی میشد مثل پاس تهران که قهرمانی آسیا هم داشت و به آن راحتی نابودش کردند و به تاریخ پیوست . سالیان دراز جوانی و بهترین روزهای عمرمان را پای عشقمان گذاشتیم تا به خوبی تحویل نسل بعد خود دهیم ولی متاسفانه نسل جدید دید روشنی از اتفاقات ندارد و به مردن و سپس دفن استقلال نا خواسته کمک می کند .

واقعا مشکل استقلال مربی است ؟ چرا قلعه نوعی که پرافتخارترین مربی تاریخ لیگ برتر است در استقلال نا موفق بود و همین مربی در تراکتور موفق می شود ؟ چرا با پرویز مظلومی کاری کردند که نمادها و محبوبیتش خدشه دار شود ؟ چرا با منصوریان کاری کردند تا هواداری که سرش را برای او میداد و داش علی صداش میکرد بیاد بهش فحاشی کنه .

دلمان میشکند وقتی میبینیم دردها را هواداران جوانتر به خوبی نمیشناسد . وقتی با هواداران قدیمی تر صحبت می کنیم میبینیم که برهمه چی اشراف دارند ولی نسل جدید قدرت تحلیل کمی در این موارد دارد که باید ریشه یابی شود که چرا اینگونه است .

سرطانی که به جان استقلال انداخته اند از یک جا نیست و در کوتاه مدت هم اتفاق نیافتاده . این سرطان را به تدریج وارد بدنه استقلال کرده اند و همه جا ریشه افکنده و به این سادگی هم درمان پذیر نیست . از فدراسیون فوتبال گرفته تا وزارت ورزش و هیئت مدیره و صدا و سیما و…

در زیر برخی (تاکید میکنیم فقط برخی ) از کارهای انجام شده و دشمنی ها علیه استقلال را تیتر وار نام میبریم که هر کدام از این تیترها صفحه ها و حتی کتاب ها حرف برای گفتن هست که در موقعیت های مناسب هر کدام را باز خواهیم کرد :

وزیر ورزشی که در اوج نقل و انتقالات دستور ایست به استقلال می دهد تا رقیب بتواند راحت تر کار کند و مبالغ فوق کهکشانی امثال حسینی و امیری و طارمی و رضائیان و بیرانوند و… را نمیبیند و به قرارداد استقلالیها گیر می دهد .

هیئت مدیره گماشته ای که در طول این سالها هر مربی اومد در کارش گذاشتن . هیئت مدیره ای که شامل بی کفایت ترین مدیران ورزشی کشور همچون زمانی و معینی و جهانیان و… می باشد که با رفتن خدا بیامرز منصور خان آزادی عمل بیشتری به دست آورده اند چون دیگر فردی نیست که جلوی برخی کارها را بگیرد .

بلیط فروشی الکترونیکی که به یکباره کنتورش صفر می شود تا هواداران را خانه نشین کند .

صدا و سیمایی که فقط در بازیها استقلال یادش می افتد که باید صدای تماشاگران را بست و گزارشگرانی گذاشت که بیش از این سابقه گزارش هم نداشتند .

نفوذ در رسانه های استقلالی و ایجاد پیج هایی با نامهای استقلالی و در ظاهر آبی و در پشت پرده با ادمین های دشمن استقلال و ایجاد شایعات بی اساس برای استقلال در این پیج های به ظاهر استقلالی ( به زودی اسناد کامل یکی از این پیج ها که تقریبا خیلی ها از ماهیت آن شناخت پیدا کرده اند قرار خواهد گرفت )

گماشتن برخی لیدرهای خاص با عملکردی که سکوها را خالی می کنند ( اگر یکبار فقط به استادیوم رفته باشید متوجه منظور ما هستید )

داوری های بو دار و جهت دار که در مهمترین بازی فصل و در اوج نا امیدی هواداران با اشتباهاتی که شباهتی به اشتباهات سهوی ندارد تیر آخر را بر پیکر استقلال می زند …

در آخر باز میگوییم که همانطور که قلعه نوعی و مظلومی و منصوریان را خراب کردند فردای روز پاشازاده و مجیدی و فکری و هرکس دیگری هم بیاید همین وضعیت خواهد بود . مشکل اگر در مربی گری قلعه نوعی بود در تراکتور هم نتیجه نمیگرفت . فردا هم همین منصوریان در تیم دیگری نتیجه خواهد گرفت و در قامت لباس مربی گری تیم دیگری خواهد آمد و ما را هم خواهد برد و خواهد رفت و چیزی که برای هوادار باقی خواهد ماند حسرت خواهد بود وحسرت و باز حسرت .

اسامی مطرح شده ای مثل ماگات و … هم برای فریب هوادار و هوایی کردن هوادار هست تا اندک حمایت باقی مانده هم انجام نپیذرد و این تیم تنهاتر از قبل بماند تا نفس های آخر هم به راحتی بکشد و به راحتی جان دهد و به راحتی تشییع شود . شما هم به این تشییع جنازه دعوتید .

هادی صاحب خواجه – آبی پوشان

تلگرام استقلال

8 دیدگاه برای “برای تشییع جنازه استقلال شما هم دعوتید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.