برای ریشه کنی فحاشی فردا فحاشی میکنیم !

اختصاصی آبی پوشان – ما در عمل و نه در حرف مخالف و منتقد فحاشی در استادیوم ها هستیم . دو تیم فوتبال در زمین مسابقه فوتبال بازی می کنند و فحش های ناموسی از روی سکوها شنیده می شود .

جالب است این فحاشی ها از سوی هواداران پرسپولیس  از هفته اول لیگ برتر آغاز شده و از دقیقه یک بازی تا دقیقه ۹۰ بازی انجام میشود . فحاشی های ریتمیک که در عین ناباوری از سوی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ولوم میگیرد و در خانه ها و در بین خانواده های ایرانی به صورت رسا پخش می شود . کمیته انضباطی که به بهانه های بچه گانه دو بار در این فصل استقلال را از حضور تماشاگرانش محروم کرده است اهمیتی به فحاشی های صورت گرفته به صورت گسترده از سوی هواداران پرسپولیس نمی دهد .

شاید اولین بار و آخرین بار است که پیشنهاد میکنیم هواداران استقلال فردا در استادیوم آزادی فحاشی کنند , مسلما صدای هواداران استقلال از سوی آقای حسن زاده و فدراسیون نشین ها شنیده خواهد شد و واکنش داده می شود و این واکنش شاید منجر به ریشه کنی این فحاشی ها باشد . پس تنها راهی که بعد از اهمیت ندادن صدا و سیما و مجریان و فدراسیون و کمیته انضباطی و مسوولین تیم خودمان و… به ذهنمان خطور می کند اقدام متقابل است برای اینکه محرکی باشد برای ریشه کنی فحاشی ها .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.