برای نجات از بدهی خارجی ها دست به فروش ستاره ها می زنند

🖌حتی شوخی و شایعه آن هم جذاب نیست

✍️ محمود فخرالحاج

🔹باز فصل بدهی های جدید شروع شد، از بدهی شفر تا ایسما و منشا و بازیکنان چند فصل گذشته پشت سر هم به صف شده اند و باز تنها راهکاری که مسئولان باشگاه برای فرار خود از این بدهی ها (البته نه تمامی آنها و تنها بخشی از بدهی ها) دست به حراج بازیکنان ستاره خود می زنند.
🔹در فصل های گذشته بارها و بارها شاهد این حراج ها بوده ایم، بازیکنان ستاره مان را که با هزار دردسر و جستجو پیدا می کنیم و برای خود پرورش می دهیم را در عرض چند ساعت به حراج می گذاریم و خودمان را تهی می کنیم.
🔹مسئولان و مدیرانی که این راهکار باید آخرین راه باشد را از همان اول بکار می گیرند هرگز به فکر فردای تیم خود نیستند.
🔹وقتی کاوه رضایی فروخته شد مدتها طول کشید و هزینه های بسیاری صرف شد تا بتوان دوباره یک مهاجم در حد و اندازه او برای استقلال پیدا شود.
🔹وقتی صیادمنش فروخته شد، وقتی مامه تیام و جباروف را به سادگی از دست دادیم و برای پیدا کردن جایگزین های مناسبی در حد و اندازه های آنها صدها هزار دلار خرج شد و بدهی ها همین طور افزایش پیدا کرد تا به اینجا رسید.
🔹نمی دانیم و نمی خواهیم هم بدانیم که راهکار مدیران باشگاه برای نجات استقلال از این بدهی های میلیاردی چگونه است؟ اما فقط این هشدار را می دهیم که برای پرداخت حتی گوشه ای از این بدهی ها حق فروختن ستاره هایمان از جمله قایدی و دیاباته و مطهری و…و… را ندارید.
🔹قرار نیست دوباره تاریخ تلخ و اشتباه گذشته باز توسط مدیران جدید تکرار شود که اگر اینطور شود به طور حتم به این پی خواهیم برد که مسئولان باشگاه هیچ راهکار درست و حسابی و منطقی برای نجات باشگاه از بدهی ها ندارند.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.