برای هواداران احمد سعادتمند هم فرقی با دیگران نمی کند

لطفا دل نگرانی هواداران را بر طرف کنید

✍️ محمود فخرالحاج

🔹گوش و چشم هوادار از شنیدن وعده و وعیدها و جملات و مصاحبه های احساسی آنقدر پر است که دیگر نمی توانند به این سادگی ها هر حرف و جمله و وعده ای را بپذیرند.
🔹شاید این روزها تقصیر احمد سعادتمند نباشد که شاید از بین سه چهار مدیرعامل و سرپرستی که در طی پنج شش فصل گذشته در باشگاه استقلال آمدند و رفتند بخواهد صادقانه هر ماهه گزارش مستقیم به هواداران بدهد اما هوادار سخت باور شده است.
🔹باور کنید برای هواداران دیگر نه احمد سعادتمند فرقی می کند و نه افشارزاده، و نه افتخاری و نه فتحی، و نه خلیل زاده و حتی در برهه کوتاه مدت حضور فتح الله زاده.
🔹برای هواداران هیچ کدام از این اسامی و حتی سابقه هایشان تفاوتی نمی کند، کسی که با هوادار صادق باشد و بدهی به بدهی های باشگاه نیفزاید برای هواداران قابل احترام خواهد بود.
🔹متاسفانه از آخرین قهرمانی استقلال در سال ۹۲ تاکنون، در طی شش هفت فصل گذشته با تمامی ریخت و پاش های میلیاردی و چند صد هزار دلاری به جامانده در دفتر باشگاه، تنها و تنها دستاورد آن کسب یک قهرمانی در جام حذفی بوده است ولا غیر.
🔹و این هرگز برای هواداران پذیرفته نیست، کاری نداریم که افشارزاده گفته باشد که به اندازه تمام عمر باشگاه استقلال سابقه مدیریت در ورزش داشته است و از صبح قبل از طلوع آفتاب تا آخر شب در دفتر باشگاه حضور داشته اما دستاوردی مثبت که نداشته هیچ، بلکه دستاورد های منفی حضورش بیشتر آشکار شده است.
🔹کاری نداریم که افتخاری جزو مدیران ساکت و مؤدبی بوده که به باشگاه آمده، اما هرگز ایشان در قد و قامت مدیریت باشگاه استقلال نبوده و هرگز نتوانست در همان دو فصل مدیریتش برای باشگاه استقلال دستاورد مثبت و قابل احترامی بر جای بگذارد و جز انباشته شدن بدهی روی بدهی هیچ عمل مثبتی از ایشان بر جای نمانده است.
🔹و همچنین امیر حسین فتحی که خودمان هم نمی دانیم چطور سر از باشگاه استقلال و مدیریت آن در آورده، همچنان که نمی دانیم مدیران قبل از او چگونه یک شبه متصدی مدیرعاملی باشگاه بزرگ استقلال شدند.. ایشان هم در طی نزدیک به دو فصل حضورشان تنها و تنها سوهان روح و اعصاب هواداران شدند و هیچ دستاورد مثبت و قابل احترامی برجای نگذاشتند.
🔹تا جایی که در اواخر مدیریت ایشان با فریادها و اعتراض های هواداران روبروی وزارت ورزش و درب باشگاه مواجه شدند و بر خلاف میل باطنی خودشان مدیریت باشگاه استقلال را رها کردند.
🔹و امروز هم احمد سعادتمند.. همان طور که گفته شد برای ما هواداران اسم ها در باشگاه و مدیریت آن بازی نمی کنند و تنها شخصی که بتواند گره ای گره های بسیار مشکل باشگاه باز کند و بتواند بدون اضافه کردن حتی در صد تومانی به بدهی های باشگاه به سلامتی از آن عبور کند برای هواداران قابل احترام است.
🔹پس لطفا و خواهشا هواداران را با گزارش های ماهانه خودتان، با مصاحبه های یک روز در میان درون کانال و سایت باشگاه استقلال نه اینکه فریب ندهید، بلکه دلخوش و ساده فرض نکنید.. دل هوادار از دست وعده و وعیدهای رنگارنگ و گوناگون مدیران گذشته چرکین شده است و دیگر برایشان هیچ شخصی با گفته هایش تفاوتی نمی کند، لطف کنید هر کاری که می کنید بدهی روی بدهی های باشگاه اضافه نکنید و کاری کنید که نگرانی هواداران برطرف شود.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.