برتری استقلال مقابل ملوان در هفته دوم

استقلال در هفته دوم لیگ بررتر موفق شد ملوان را با یک گل شکست دهد .

دقیقه ۳: ارسال ضربه کاشته مهدی مهدی‌پور با ضربه سر ابوالفضل جلالی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷: حرکت خوب زائرکاظمینی و سرنگونی او در محوطه جریمه به دست مرادمند، باعث شد تا سیدرضا مهدوی به نشانه خطای پنالتی در سوت خود بدمد. مهران احمدی پشت این توپ ایستاد، ولی سیدحسین حسینی با واکنشی دیدنی، این ضربه را مهار کرد تا دروازه تیمش را بسته نگه دارد.

دقیقه ۲۶: روی تکل به‌موقع ارسلان مطهری در محوطه جریمه، توپ به مهدی‌پور رسید و شوت محکم این بازیکن را اکبرمنادی مهار کرد.

دقیقه ۲۷: شوت زائر کاظمینی با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۸: جعفر سلمانی در محوطه جریمه صاحب فرصت شد که شوت او با برخورد به پای مدافع ملوان راهی کرنر شد.

دقیقه ۴۱: یک پرتاب اوت از سوی بازیکنان ملوان، با اشتباه حسینی در خروج از دروازه همراه بود و توپ برابر محمدی قرار گرفت که شوت او به شکل خطرناکی از کنار تیرک به بیرون رفت.

دقیقه ۶۵: ارسال یک ضربه کاشته به روی دروازه ملوان، با اشتباه اکبرمنادی و خروج توپ از دست های او همراه شد ولی بازیکنان استقلال نتوانستند از این توپ استفاده کنند.

دقیقه ۶۸: ملوان موقعیت بسیار خوبی برای گلزنی داشت. حرکت خوب محمدرضا بردبار از سمت چپ و ورود به محوطه جریمه، با پاس در عرض این بازیکن همراه شد ولی ضربه پیمان رنجبری با اختلاف خیلی کمی از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷۱: پرتاب اوت بلند میلاد باقری را مدافعان استقلال دفع کردند که توپ پشت محوطه جریمه به پدرام قاضی پور رسید و شوت روی پا و سرکش این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷۲: روی اشتباه چشمی و حسینی، توپ به رضا جعفری رسید و در یک کش و قوس ضربه او به پیمان رنجبری رسید که شوت این بازیکن نیز با برخورد به یکی از مدافعان استقلال راهی کرنر شد.

دقیقه ۸۳: پیمان رنجبری از پشت محوطه جریمه و با یک شوت دروازه استقلال را تهدید کرد که شوت او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۴: روی یک ضربه بلند به زمین ملوان و تأثیرگذاری رمضانی، اکبرمنادی از دروازه بیرون آمد ولی دفع توپ او مقابل رمضانی قرار گرفت. در شرایطی که گلر ملوان از دروازه بیرون آمده بود، شوت رمضانی را اکبرمنادی دفع کرد. در برگشت توپ برابر مهرداد محمدی قرار گرفت و شوت او را آرمان اکوان از روی خط برگشت داد.

بهترین بازیکن: سیدحسین حسینی
سنگربانی که پس از دربی های لیگ و حذفی سال قبل مورد انتقاد هواداران قرار گرفته بود، امروز ستاره و ناجی تیمش بود. پنالتی دقیقه ۷ ملوان می توانست اوضاع را برای تیم نکونام خیلی سخت کند ولی حسینی با یک سیو درخشان، مانع از گلزنی حریف شد تا بازگشت باشکوهی به استادیوم آزادی داشته باشد.

اتفاق ویژه: 
یک دروازه بان استقلال پس از ۱۳۴۸ روز موفق شد در جریان دیداری از رقابت های لیگ برتر موفق به مهار ضربه پنالتی شود. ضمن اینکه استقلال برای سومین بار در تاریخ لیگ برتر توانست در دو هفته ابتدایی لیگ، گلی را دریافت نکند.

حاشیه:

بولت زیر مجموعهامید حامدی‌فر با لباس شخصی به همراه پدرش در ورزشگاه آزادی حاضر شد. این بازیکن به دلیل مسئله سقف بودجه هنوز مجوز بازی ندارد.

بولت زیر مجموعهمحمد نوازی و مهدی‌ هاشمی‌نسب، دو مربی استقلال، هنگام گرم کردن بازیکنان با دیدن سکوها به حال وضعیت ورزشگاه آزادی افسوس خوردند.

بولت زیر مجموعهسیدحسین حسینی و محمدرضا خالدآبادی دو دروازه‌بان استقلال بودند که زیر نظر غلامپور گرم کردند.

بولت زیر مجموعهمهدی هاشمی‌نسب هنگام گرم گردن بازیکنان آن‌ها را به تلاش و جنگیدن در زمین تشویق می‌کرد. مربی استقلال از بازیکنان تیم خواست تا تلاش کنند همه خوشحال به خانه‌هایشان بروند.

بولت زیر مجموعههاشمی‌نسب پیش از شروع بازی گفت: ان‌شاءالله همه بتوانیم برای تیم استقلال مثمر ثمر باشیم. خیلی خوشحالم بعد از سال‌ها به استادیوم آزادی آمده‌ام‌. امیدوارم بتوانیم برای تیممان روزهای خوبی را رقم بزنیم و هواداران را خوشحال کنیم.

بولت زیر مجموعهنام سعید مهری پس از عقد قرارداد جدید با استقلال برای اولین بار در سال جاری در فهرست این تیم قرار گرفت.

بولت زیر مجموعهشهاب، هوادار معروف استقلال، نیز در ورزشگاه آزادی حضور یافت.

بولت زیر مجموعهعلی خطیر، سرپرست باشگاه استقلال، به همراه علیرضا خانی، عضو هیات مدیره این باشگاه، در ورزشگاه آزادی حاضر شد. آریا برزگر و سامان تورانیان دو بازیکن استقلال نیز در جایگاه ویژه نشستند.

بولت زیر مجموعهآنتونیو مانیکونه، مربی ایتالیایی تیم ملی، برای تماشای این دیدار در ورزشگاه حاضر شد.

پیش از شروع بازی مراسمی به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به کشور برگزار شد.

بولت زیر مجموعهیوسو سسما، مربی بدنساز استقلال، در جایگاه ویژه حضور دارد. هاشم بیگ‌زاده، مربی استقلال، نیز از بالا مشغول تماشای بازی است.

بولت زیر مجموعهرضا عنایتی، سرمربی تیم ملی امید، که همراه با محمد حسن رجب‌زاده و میثم رضاپور، دستیاران خود برای تماشای بازی به ورزشگاه آمده بود درمورد اینکه استقلال در آستانه رسیدن به رکورد هزار گل در تاریخ لیگ برتر است که بخش عمده‌ای از این گل‌ها را خودش به ثمر رسانده است، اظهار داشت: هرکس گل زد، زد. من ۶۲ گل برای استقلال زدم و در ۳ فصل آقای گل شدم که ۲ بار با استقلال بود.

بولت زیر مجموعهورزشگاه آزادی همچنان وضعیت سابق را دارد و تغییرات خاصی در روند بازسازی استادیوم رخ نداده است.
بولت زیر مجموعهنخاله ها، همچنان در استادیوم آزادی قرار دارند و خبرنگاران برای حضور در جایگاه مخصوص خود، باید از یک مسیر عجیب عبور کنند.
بولت زیر مجموعهکانون هواداران استقلال بنر جدیدی را روی سکوها پهن کرده اند که تاکنون از آن رونمایی نشده است.
بولت زیر مجموعهتصویری از جواد نکونام نیز روی سکوهای روبروی جایگاه به نمایش گذاشته شده است.
بولت زیر مجموعهچمن استادیوم آزادی در شرایط چندان خوبی نیست. برخلاف دیدار پرسپولیس و آلومینیوم، چمن کوتاه تر شده است.
بولت زیر مجموعهمهدی هاشمی نسب به سوژه جذاب خبرنگاران و عکاسان تبدیل شده بود.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.