برخی فیلم بازی کردن ها هم قشنگ و دوست داشتنیه

علت محبوبیت منصوریان در این حد چیست ؟ آیا جز اخلاق نیک و احترام متقابل به هواداران بوده ؟ منصوریان همیشه خود را جزوی از استقلال دانسته . جمله مشهور منصوریان که میگه خدا – خانواده و استقلال سه رکن زندگی من هستند از یادها نخواهد رفت . منصوریان وقتی با تیم دیگر برابر استقلال قرار میگرفت نه بالا و پایین میپرید نه خوشحالی بعد از گل میکرد و نه مصاحبه ای علیه تیم محبوب خود . برخی از دوستان میگفتند اینها فیلم منصوریانه و منصوریان بازیگر خوبیه در جواب این دوستان باید عرض کنیم برخی فیلمها هم زیبا و دوست داشتنی از آب در میاد در این حد که بتوان اسکار هواداری را بگیرد . همین که دلی نشکنی همین که حرمت ها را حفظ کنی میشی محبوب هواداران حتی اگر تیمت برابر استقلال پیروز هم شده باشد .

اسمی از کسی نمی آوریم ولی در حالت کلی خدمت چند پیشکسوتی که برابر استقلال برخی کارها را انجام میدهند و در حین بازی و یا مصاحبه های بعد از بازی حرفهای ناشایستی راجع به تیمی که آنها را به سطح اول فوتبال ایران آورده مطرح میکنند باید عرض کنیم که کاش شما هم حرمت ها را حفظ میکردید کاش شما هم در معرفت و مردانگی حتی اگر شده فیلم بازی میکردید و بازیگر خوبی میشدید .

وقتی علی منصوریان با وجود چند هفته نتیجه نگرفتن به جای حیا کن رها کن شعار حمایت تا قیامت میشنود یعنی هوادار خیلی موارد را میبیند و بر همه چیز اشراف دارد . محبوب بودن با مشهور بودن فاصله زیادی دارد .

هادی صاحب خواجه – آبی پوشان

%d9%85%d9%86%d8%b5%d9%88%d8%b1%db%8c%d8%a7%d9%86-%d9%85%d8%b1%d9%81%d8%a7%d9%88%db%8c

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.