بررسی بازی های هفته دوم لیگ برتر

لیگ-برتر

هفته دوم لیگ برتر از امروز آغاز می شود و فردا به پایان می رسد . نگاهی انداخته ایم به بازیهای هفته دوم لیگ برتر :

پدیده مشهد –فولاد خوزستان 

دو تیمی که در هفته اول به تساوی دو بر دو رسیده اند در مشهد برابر هم قرار خواهند گرفت . فولادی که در برابر راه آهن تازه شکل گرفته به سختی از شکست گریخت باد دید در هفته دوم با په کیفیتی برابر میزبان مشهدی خود ظاهر خواهد د.

نفت تهرانصبای قم 

مصاف علی دایی و علیرضا منصوریان دو همبازی سابق تیم ملی میتواند جذاب باشد . دو تیمی که در هفته اول به تساوی دست یافته اند و در هفته دوم به فکر رد هستند و این میتواند بر جذابیت های بازی بیافزاید.

استقلال خوزستانپرسپولیس 

پرسپولیسیها که در هفته اول با تساوی خانگی لیگ را استارت زدند در خرماپزان اهواز و در آن هوای گرم کار سختی پیش رو دارند . پرسپولیسیها محکوم به برد در بازی هفته دوم و در شهر آبی ها هستند تا از همین ابتدای لیگ دچار بحران نشوند .

راه آهنسایپا 

راه /اهن فرهاد کاظمی که هیچ کس فکرش را نمیکرد به آن شکل در هفته اول در اهواز ظاهر شود پس از هفته اول و حاشیه های به وجود آمده برای این تیم به خاطر حضور یک خواننده زیرزمینی در تمرینات این تیم باید در مقابل تیم متمول سایپا قرار بگیرد . تیمی که حالا جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی را هم در اختیار دارد .

گسترش فولادتراکتورسازی 

دربی سرخابی های تبریز که حساسیت و جذابیت خاصی ندارد و معمولا با برد تراکتور همراه میشود مگر اینکه اتفاق خاصی بیافتد . تراکتور متمول و به دست آورنده رایگان بازیکنان جوان و با استعداد به بهانه سربازی باید ببینیم امسال به چه شکل عمل خواهد کرد؟

استقلال اهواز -سیاه جامگان مشهد 

سیاه جامگان که از بخت بدش در هفته اول اسیر استقلال آماده شد در هفته دوم باید در گرمای اهواز برابر استقلال این شهر قرار بگیرد . این دو تیم تازه لیگ برتری شده باید از همین ابتدای لیگ امتیازات لازم را بگیرند تا در اواخر لیگ به مشکل نخورند .

استقلال تهران-ملوان انزلی 

دو تیم برنده هفته اول در تهران به مصاف هم خواهند رفت . قرار گیری این دو تیم در رده اول و دوم جدول در هفته اول دلیل حساسیت این بازی نیست و دلیل حساسیت این بازی حضور امیر قلعه نوعی روی نیمکت هدایت ملوانان است . این دیدار میتواند در کنار دربی اصفهان حساسترین بازی هفته باشد .

ذوب آهن اصفهانسپاهان اصفهان 

دربی اصفهان آخرین بازی هفته خواهد بود و ذوب آهنی که در هفته اول ناباورانه مغلوب ملوان شد باید به مصاف سپاهانی برود که هفته اول لیگ را برد آغاز کرد .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.