بررسی عملکرد استقلال برابر سایپا

اختصاصی آبی پوشان -استقلال در دیدار هفته نهم خود برابر سایپا به برتری دو بر صفر رسید . در این مطلب به بررسی عملکرد تیم استقلال در این دیدار می پردازیم :

%d8%a2%d9%86%d8%a7%d9%84%db%8c%d8%b2-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%82%d9%84%d8%a7%d9%84-%d9%88-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d9%be%d8%a7

این برد و کار شایسته استقلالیها وقتی بیشتر نمود پیدا خواهد کرد که بازی هفته قبل سایپا برابر تراکتور را دیده باشید . سایپا در دیدار هفته قبل مقابل تراکتور بسیار هجومی و زیبا بازی کرد و این تیم را کاملا تحت کنترل داشت و موقعیت های زیادی که تبدیل به گل نشد و عملکرد این تیم به نحوی بود که در پایان این دیدار امیر قلعه نوعی سرمربی تراکتور سازی اذعان کرد شانس آوردیم در این دیدار به یک امتیاز دست یافتیم .

اما سایپا روز گذشته به طور کامل اسیر استقلالیها  شده بود .  (به خصوص در نیمه دوم ) استقلال در این دیدار فشار زیادی روی دروازه حریف ایجاد کرد و چه بسا اگر گل اول استقلال زودتر به ثمر می رسید استقلال با گلهای زیادی این بازی را به اتمام میرساند زیرا باعث در هم گسیختگی خط دفاعی این تیم می شد کما اینکه بعد گل اول استقلال دفاع آنها از هم پاشید و استقلال موفق به زدن گل دوم شد و گلی هم در شرایط آفساید به ثمر رساند و چند موقعیت خوب دیگر نیز ایجاد کرد .

تعویض های خوب و منطقی منصوریان که برخلاف ابتدای فصل در انجام تعویض پخته تر عمل می شود روند بازی را تغییر داد و ورود محسن کریمی جوان و با انگیزه قدرت تهاجمی استقلالیها  را بسیار بالا برد .

بازیکنان استقلال در این دیدار ۵۴۰ پاس به همدیگر دادند که باتوجه به میانگین ۳۰۰ تا ۴۰۰ پاس  در لیگ ایران آمار قابل توجهی است و نشان از کار کردن روی این موضوع است و البته هافبک های خلاق این تیم که پاس های زیادی رد و بدل می کنند .

۲۸سانتر روی دروازه حریف و ۱۶ شوت به سمت دروازه حریف و چندین حرکت عمقی و تک به تک با دروازه بان حریف نشان میدهد استقلال از کنار و وسط خط دفاعی سایپا به این تیم فشار می آورد و متکی به یک طرف زمین نبود .

آمار ۶۷ درصد پاس صحیح بازیکنان استقلال هم نشان دهنده هماهنگی بیش از بیش بازیکنان این تیم دارد که به درک خوبی از هم در زمین دست پیدا کرده اند ( و می کنند )

هرچند استقلال هنوز مشکلاتی در زمین دارد ولی هر روز نسبت به بازی قبل پیشرفت محسوسی در بازی این تیم دیده می شود که نشانه های امید وار کننده ای برای هواداران فهیم و صبور استقلال می باشد .

با آرزوی موفقیت سه گانه در فصل جاری

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.