بررسی عملکرد بازیکنان استقلال

دو هفته از لیگ برتر گذشته و استقلال با سرمربی گری امیر قلعه نوعی دو برد را به دست آورده است . شاید برای بررسی عملکرد بازیکنان استقلال  کمی زود باشد ولی آنچه در این دوهفته دیده ایم را باهم مرور میکنیم تا ببینیم تک تک بازیکنان چه عملکردی داشته اند :

عکسهای بازی استقلال تهران و خوزستان

محسن فروزان:

عملکرد مناسب محسن فروزان در این دوهفته به خصوص در بازی دوم هواداران را امیدوار کرده است . فروزان نشان داده دروازه بان تک به تک گیری است و در برابر بازیکنان سرعتی کمتر به مشکل خواهد خورد . فروزان به نظر کمی سنگین است و باید از وزنش کم کند .

هرائر مگویان :

مدافع ارمنستانی استقلال که از لطف غیبت عمران زاده و صادقی خیلی زود به فیکس استقلال تبدیل شد مدافع خوبی نشان داده است . شاید بتوان مگویان را با پژمان منتظری مقایسه کرد مدافع مستحکمی که زیر توپ هم نمیزند و از همان عقب زمین به کار بازیسازی کمک میکند .

محمدرضاخرسندنیا :

پست اصلی خرسند نیا هافبک دفاعی است پستی که استقلال در آن منطقه آنرانیک تیموریان و امید ابراهیمی بهترینهای ایران را در اختیار دارد و پژمان نوری هم  میتواند در هافبک دفاعی بازی کند . با این شرایط شاید در پست اصلی خود کمتر به او بازی برسد . با مصدومیت مدافعین استقلال خرسند نیا در پست مدافع بازی کرد پستی که نشان داد برای آن منطقه ساخته نشده . در بازی با استقلال خوزستان هم از آن جناح حملات زیادی ترتیب داده شد .

میلاد فخرالدینی :

سرعت زیاد او قابلیت حمل توپ او و نفوذهای زیبایش باعث شده تا درکنار خسرو حیدری سمت راست استقلال را بیمه کند و خیلی زود در دل هواداران جا باز کند .

خسرو حیدری:

برخی هوادارن نگران آمادگی خسرو حیدری بودند و برخی مخالفان او را تمام شده میدانستند ولی خسرو حیدری که در سالیان اخیر کمترین نوسان را در بین بازیکنان ایرانی داشته است نشان داد که هنوز در پست خود بهترین در ایران است و باز خطرسازبرای حریفان و نعمت برای مهاجمان خودی.

هاشم بیگ زاده:

مدافع چپ استقلال هنوز به طور کامل به مرز آمادگی نرسیده است ولی در بازی دوم نفوذها و سانترهای خوبی روی دروازه حریف داشت . بابهتر و آماده شدن او جناح چپ استقلال به همراه گزینه های جوان و خوبی که در آن سمت هستند زوجهای خوبی تشکیل خواهد شد .

آندرانیک تیموریان:

بهترین بازیکن لیگ گذشته هنوز به آمادگی صددرصد نرسیده است ولی بودن نام آندرانیک در ترکیب تیم هم به هواداران هم به هم تیمیها آرامش خاطر میدهد .

امید ابراهیمی:

بازیکن جدید استقلال که خیلی بد موقع گرفتار مصدومیت شد و هواداران استقلال امیدوارند برای بازی با سپاهان آماده شود . امید ابراهیمی به همراه آندرانیک تیموریان زوج مستحکمی را تشکیل خواهند داد در میانه میدان استقلال .

جاسم کرار:

بهترین بازیکن بازیهای قبل استقلال که هواداران و امیر قلعه نوعی را خیلی امیدوار کرده است . کرار هم خوب پاس میدهد هم خوب دریبل میکند و هم اخلاقش به نظر خیلی بهتر شده است . به نظر میرسد بعد از یکسال جانشین مناسبی برای جباری در تیم پیدا شده است .

سجاد شهباززاده:

مهاجم اردبیلی استقلال که در دو بازی اخیر استقلال عملکرد مثبتی از خود نشان داده و در بازی دوم هم زننده گل نجات بخش استقلال بود . البته شهباززاده کمی دور از دروازه بازی میکند . هرچه به دروازه حریف نزدیکتر باشد عملکرد بهتری خواهد داشت .

آرش برهانی :

آرش برهانی یا بسیار خوب است و هرتوپی را گل میکند و یا بسیار گل نزن و حد وسط ندارد . به نظر در دو بازی گذشته روزهای بد کاپیتان اینروزهای استقلال بوده . پنالتی خراب کرده او در بازی با استقلال خوزستان  , استقلال را تا آستانه از دست دادن دو امتیاز بازی پیش برد .باید دید قلعه نوعی باز به آرش به طور فیکس بازی میدهد یا نه؟

محمد قاضی:

سال گذشته که استقلال هافبکهای خوبی نداشت قاضی بد کار نکرد و کم هم گل نزد . امسال هم لیگ را با گل آغاز کرد و پیش بینی میشود در صورت اتفاق خاص نیافتادن قاضی امسال راحت شمار گلهای خود را دورقمی کند و حتی در جنگ آقای گلی حضور داشته باشد .

علیرضا رمضانی:

بعد از چند سال وقفه به نظر میرسد امسال یک پدیده از استقلال ظهور میکند . هافبک چپ جوان استقلال که از کشف های قلعه نوعیست در بازی با استقلال خوزستان فرشته نجات استقلال شد و دل میلیونها هوادار را شاد و امیدوار . حسن بزرگ رمضانی این است که خدمت سربازی را پشت سرگذاشته و بعد از پیشرفت از سوی تیمهای نظامی غارت نخواهد شد .

یعقوب کریمی:

در ساعات آخر نقل و انتقالات به استقلال آمد و هنوز با سایر بازیکنان به هماهنگی نرسیده و زیاد هم بازی نکرده ولی با هماهنگی با سایر بازیکنان و قرار گرفتن در ترکیب استقلال میتواند با سرعت خود بلای جان حریفان باشد .

پژمان نوری:

بازیکنی که در نیمه اول بازی اول آنقدر بد بود که در بین دو نیمه تعویض شود . نوری نشان داد که هرگز به روزهای خوبش در ملوان بازنخواهد گشت.

مهدی کریمیان :

خیلی کم بازی کرده و نمیتوان در مورد میزان آمادگی او اظهار نظر کرد ولی مسلما در بازیهای آینده میتواند در میانه میدان ستقلال موثر باشد .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.