بررسی هفته تمام استقلالی

لیگ-برتر

هفته دوم لیگ برتر به پایان رسید و استقلال بابردی که برابر ملوان به دست آورد صدرنشین لیگ برتر باقی ماند . از نکات قابل توجه بازی های این هفته برد هر سه استقلال حاضر در لیگ بود که هفته ای تمام استقلالی را رقم زد . بررسی میکنیم بازیهای انجام شده هفته دوم لیگ برتر را :

پدیده مشهد ۱ –فولاد خوزستان ۱

فولاد مانند هفته اول در دقایق پایانی از شکست گریخت و این بازی را به تساوی کشید تا هر دو تیم دو امتیازی بشن و فولاد نشان دهد فصل سختی را پیش رو خواهد داشت .

نفت تهران۱صبای قم ۱

شاگردان دایی و منصوریان هم به تساوی دست یافتند تا هر دو تیم  ۲ امتیازی بشن . این دو امتیاز برای دایی که چند روز قبل از شروع لیگ تیم را دست گرفته قابل قبول تر است .

استقلال خوزستان۲پرسپولیس ۱

همانطور که پیش بینی میشد امسال هم پرسپولیس به روند ناکامی های خود ادامه خواهد داد و این تیم بعد از تساوی هفته اول در هفته دوم هم مغلوب شد تا با یک امتیاز از همین ابتدای کار از رقبای خود عقب بیافتد .

راه آهن ۰- سایپا ۲

سایپای مجید جلالی با جواد نکونام به اولین برد خود دست یافت و به فرهاد کاظمی نشان داد فصل سختی را در پیش رو دارد .

گسترش فولاد ۱-تراکتورسازی ۳

دربی تبریزیها طبق پیش بینی ها با برد تراکتور به پایان رسید . تراکتوریها در نیمه اول و خیلی زود با سه شلیک کار گسترشی ها را تمام کردند .

استقلال اهواز۱ -سیاه جامگان مشهد ۰

در هفته ای که دنیا به کام  استقلالیها بود سومین استقلال هم به برتری رسید تا هفته آبی لیگ را تکمیل کند .

استقلال تهران۲-ملوان انزلی ۰

استقلالیها خیلی طوفانی بازی را آغاز کردند و با درخشش امید ابراهیمی همان نیمه اول نتیجه بازی را تثبیت کردند و در نیمه دوم به اداره بازی پرداختند تا یک برد بی دغدغه را کسب کنند .

ذوب آهن اصفهانسپاهان اصفهان 

دربی اصفهان با برتری سپاهانیها به پایان رسید تا این تیم ۶ امتیازی شده و به همراه استقلال در صدر جدول قرار بگیرد و ذوب آهن قهرمان جام حذفی سال قبل بدون امتیاز در قعر جدول باقی بماند .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.