بررسی کامل بازیهای ۶تیم بالای جدول

۶ هفته تا پایان بازیهای نیم فصل اول باقی مانده است به بررسی کامل بازیهای ۶تیم بالای جدول پرداخته ایم تا بدانیم برای قهرمانی نیم فصل کدام تیمها مسیر هموارتری دارند :

۱:تراکتورسازی تبریز

کار سخت تراکتورسازان از این هفته آغاز خواهد شد . یاران رسول خطیبی در ۶ هفته پایانی با ۴ تیم بالای جدولی سپاهان ,  استقلال ,  سایپا و نفت تهران بازی دارند در دو بازی دیگر دربی تبریز را با گسترش فولاد برگزار خواهند کرد و به مصاف پیکان تهران خواهند رفت . شاید سخت ترین بازیها بین تیمهای مدعی در انتظار تراکتورسازی است .

۲:استقلال تهران

استقلالیها در ظاهر بازهای راحت تری دارد . آبی پوشان تهرانی از بین تیمهای مدعی فقط با تراکتورسازی بازی خواهد کرد و بقیه دیدارهای این تیم با تیمهای پایین و یا میانه جدولی خواهد بود . استقلال یک دربی هم در هفته آخر در پیش رو خواهد داشت که شرایط خاص خود را دارد و بجز بازی با تراکتورسازی و پرسپولیس با ذوب آهن , ملوان , پدیده مشهد و صبای قم بازی خواهد کرد .

۳:فولاد خوزستان

۴ بازی فولاد عینا با تیمهایی است که استقلال بازی دارد یعنی فولاد هم با ذوب آهن , ملوان , پدیده مشهد و صبای قم بازی خواهد کرد و دو بازی باقی مانده آنها با نفت تهران که همین هفته دهم انجام خواهد داد و نفت مسجد سلیمان انتهای جدولی خواهد بود . مسیر استقلال و فولاد برای قهرمانی نیم فصل خیلی به همدیگر نزدیک است.

۴:سایپای البرز

سایپای مجید جلالی که هرچه از لیگ گذشت قالب  مدعی به خود گرفت در ادامه لیگ باید به مصاف تراکتورسازی تبریز و سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران همچنین صبای قم و استقلال خوزستان و راه آهن برود . باید دید یاران جلالی تا آخر لیگ میتوانند در بالای جدول حضور داشته باشند؟

۵:سپاهان اصفهان

سپاهان هم برای قهرمانی نیم فصل مسیر متعادلی را در پیش دارد . آنها با سایپا و تراکتورسازی که در بین ۶تیم بالایی هستند بازی دارند و با پرسپولیس میانه جدولی و راه آهن و استقلال خوزستان و نفت مسجد سلیمان ۳ تیمی که اوضاع چندان مساعدی ندارند بازی دارند .

۶:نفت تهران

شاگردان منصوریان که به ثبات تاکتیکی رسیده اند در ادامه لیگ با دو تیم مدعی تراکتورسازی و فولاد و دو تیم میانه جدولی پدیده مشهد و صبای قم و دو تیم انتهای جدولی ملوان و ذوب آهن بازی خواهند داشت . با روندی که نفتی ها در پیش گرفته اند به نظر میرسد حداقل تا پایان نیم فصل توان ایستادن در بین تیمهای بالا نشین را دارند .

منبع :abiposhan.ir

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.