بررسی گزینه های خرید استقلال

امیر قلعه نوعی ضعف ها و کاستی های تیم خود را شناسایی کرده است و قصد دارد در نیم فصل با جذب بازیکنانی این نقاط ضعف را پوشش دهد . بعد از جذب میلاد سلیمان فلاح و سید مجید حسینی , مسولین استقلال در حال رایزنی برای جذب دیگر گزینه ها هستند . به بررسی گزینه های خرید استقلال در نیم فصل می پردازیم :

میلاد نوری

هافبک پیکان که تقریبا کار انتقالش به استقلال تمام شده است و شاید امروز قرارداد او رسمی شود . شاید اگر مصدومیت های بی موقع و همچنین انتخاب های خوب برای میلاد اتفاق می افتاد او تبدیل به یکی از بزرگترین هافبک های ایران می شد . باید دید میلاد در استقلال جا می افتد و مشکل بازی سازی استقلالیها را در کنار کرار حل خواهد کرد یا نه؟

 

میلاد-نوری

بابک حاتمی

بازیکنی که در سمت راست بازی می کند و توانایی های زیادی دارد . حاتمی را هم استقلال می خواهد و هم پرسپولیس . دل او و علاقه اش او را به سمت پرسپولیس میکشاند و توافق مسوولین استقلال و سایپا و همچنین علاقه بیش از حد امیرقلعه نوعی او را به سمت استقلال می آورد . فعلا این بازیکن بین دو تیم سرخابی معلق است . حال باید دید با وجود خسروحیدری و میلاد فخرالدینی دلیل جذب حاتمی چه می تواند باشد؟ دو حالت به وجود می آید یا اینکه از بین حاتمی و فخرالدینی یکی به سمت چپ انتقال پیدا میکند و در پست غیرتخصصی بازی می کند و یا اینکه میلاد فخرالدینی را در نیم فصل دوم در استقلال نخواهیم داد . البته چرایی این سوال و صحت و سقم خبر بعد از بازی با استقلال خوزستان مشخص خواهد شد .

کاوه رضایی و بابک حاتمی
کاوه رضایی

دیگر بازیکن سایپا که استقلالیها سخت به دنبال او هستند , مهاجم جوان این تیم یعنی کاوه رضایی هست . قلعه نوعی حساب ویژه ای روی سرعت این مهاجم جوان باز کرده است ولی سایپایی ها و مجید جلالی حاضر نیستن به این سادگی ها کاوه رضایی را از دست بدهند و در پشت پرده مذاکرات تقاضای معاوضه با یکی از بازیکنان استقلال را داده اند (به علت شرایط استقلال و بازی پیش رو از گفتن نام این بازیکن معذوریم )

رسول نوید کیا

تقریبا انتقال رسول نویدکیا نیز به استقلال قطعی به نظر می رسد . گفته می شود نوید کیا با تیموریان معاوضه می شود و البته مبلغی را نیز استقلال دریافت خواهد کرد . برادر کوچک تر محرم نویدکیا که سبک بازی شبیه به برادرش دارد به استقلال می آید تا مشکلات خط میانی این تیم را کم کند .

رسول نوید کیا

غلامرضا عنایتی

مهاجم پا به سن گذاشته و محبوب استقلالی به آرزوی خود نزدیکتر شده است . چندین سال انتظار کشید تا این پیشنهاد دوباره به او برسد . عنایتی می اید تا پاس های خسرو حیدری و کرار و نویدکیا را به گل ختم کند . مسلما عنایتی با ورود خود هم زهر حمله استقلال را بیشتر خواهد کرد و هم از آن مهمتر فاکتور محبوبیت و غیرت و تعصب را در تیم بالاتر خواهد برد.

تمرین استقلال در مشهد

محسن مسلمان

بازیکن ذوب آهن که به این راحتی او را از دست نخواهند داد ولی باید دید که در ازای مهاجم پیشین این تیم حاضر به از دست دادن مسلمان می شوند یا نه؟ برتن داشتن پیراهن پرسپولیس در یک نیم فصل نیز حساسیت های هواداران استقلال را به این انتقال در پی دارد .

مسلمان

البته یکی دو بازیکن دیگر هم در لیست هستند که چون احتمال آمدن آنها کمتر هست نامی از آنها برده نمی شود .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.