بر هر ملتی دولتی حکومت می کند که لایق آن است

این جمله ( بر هر ملتی دولتی حکومت می کند که لایق آن است) را بارها و بارها در مورد حکومت کشورهای مختلف گفته و شنیده ایم ولی حال ما میخواهیم این جمله را برای مجموعه کوچکتر یعنی استقلال مثال بزنیم مجموعه ای که خود به لحاظ تماشاگر و علاقه مند به تیم شاید خود یک کشور است و جمعیتی بالاتر از خیلی از کشورهای دنیا دارد .

امروز شنیدیم که گفته شده مدیریت استقلال فعلا اجازه جذب بازیکن جدید را ندارد و ما اینبار در این مورد هیچ گله ای نداریم چون معتقدیم خودمان لایق همین مدیران و تصمیم گیرندگان برای تیممان هستیم .

بعد از آن شکست مفتضحانه برابر العین میخواستیم تا تنور داغ است تجمعی بزرگ شکل بدهیم و به وزارت نشین ها و به تصمیم گیرندگان این باشگاه بزرگ بفهمانیم که استقلال بی صاحب نیست ولی چه اتفاقی افتاد ؟

ان کانال مشهوری که همیشه از ما کپی میکرد اینبار از ترس این مطلب را کپی نکرد چون این ممکن بود کانال خود را و در آمدش را از دست بدهد . آن یکی کانال که کاملا هماهنگ با آقای بزرگی معاون حقوقی خاپن استقلال است لال شد . کانال دیگر ارسال تبلیغ را به ارسال پست تجمعی ترجیح داد . یک نفری پیام داد که امروز کار دارم یکی گفت امروز درس دارم یکی گفت راهم دوره یکی گفت حوصله درسر ندارم یکی گفت … همه چیزی گفتند ولی چیزی که بین همه مشترک بود این بود که استقلال برایشان اولویت اول نبود .

پس ما هم سکوت می کنیم و چیزی نمیگوییم تا ببینیم چه بر سر عشقمان می آورند و میگوییم همین تصمیم گیرندگان باشگاه لایق ما هستند چون خودمان به آنها اعتراضی نداشتیم .

هادی صاحب خواجه – آبی پوشان

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.