بزرگترین مشکلمان در اختیار نداشتن بازیکنان است

پرویز مظلومی سرمربی استقلال پیش از شروع تمرین امروز در جمع خبرنگاران گفت: بازی فولاد بازی سختی است، ما در این مدت تعداد نفرات کمی داشتیم اما امیدوار هستیم بازی خوبی انجام بدهیم و با حمایت هوادارانمان این تیم را شکست بدهیم.

او ادامه داد: بزرگترین مشکل استقلال کمبود نفراتش است چراکه ما ۶ بازیکن در تیم امید و بزرگسال داشتیم که البته امید ابراهیمی به جمع ما برگشته است که البته برای بازی با فولاد غایب خواهد بود. ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و بازیکنانی که در اختیار داشته ایم، آماده هستند.

او در پاسخ به این سوال که آیا برد برابر فولاد در جام‌حذفی باعث پیروزی در بازی هفته دوازدهم می‌شود یا نه هم گفت: نه، به هیچ عنوان دلیل نمی شود که ما چون فولاد را در جام‌حذفی برده‌ایم، در بازی روز جمعه هم بتوانیم آنها را شکست دهیم. فولاد تیم بسیار خوبی است و نفرات خوبی دارد اما ما با حمایت تماشاگرانمان می‌رویم که آنها را شکست دهیم.

سرمربی استقلال در مورد کمبود بازیکن هم می‌گوید: به ما گفته‌اند بازیکنان امیدمان سه‌شنبه به جمع بازیکنان اضافه می‌شوند و بازیکنان تیم‌ملی هم پنجشنبه. اگر آنها مصدوم نباشند، شرایط خوب می‌شود.
مظلومی در مورد جذب بازیکن در نیم فصل هم می‌گوید: صددرصد ما به بازیکن نیاز داریم اما لیستی به باشگاه نداده‌ایم. الان بازی‌ها در جریان است و نمی‌توانیم برای گرفتن بازیکن اقدام کنیم.

او در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود اعتقادی به جذب بازیکن خارجی ندارد هم گفت: نه اینطور نیست. اگر نتوانیم بازیکن داخلی بگیریم بازیکن خارجی جذب می‌کنیم.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.